Supernöjd med mina GD Rivals
Jag köpte två begagnade GD Rivals och är SUPERNÖJD! Dom är fantastiska!
Dom är väldigt dyra, men värd pengarna! Jag har alltså byggt ihop två stycken.
Tanken är att i framtiden sälja min Furret tower och köpa två till så jag kan bygga ihop dom med den jag har.
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Så fin bur! Fint inrett och vilken häftig idé! 😍
Imorgon kommer jag hem till min nya bur också, då en FT. Ser fram emot att bygga upp och inreda den 😃
#1 Tack! Jo, det blir rätt häftigt när man verkligen tar tid på sig att inreda. Har hålt på och plockat och ändrat i flera veckor. (Kommer alltid på nya ideer när jag gör rent.) Är inte helt klart än. Ska köpa några fler hyllplaner!
Har en FT också, men är inte lika nöjd med den :/ Det är komplicerat att nå till baksidan av buren, svår att städa, man kan inte hänga hängmattor i underdelen, svårt att nå in till maten osv osv. Ska köpa en till GD och sedan sälja min FT eftersom jag är allt annat en nöjd med den! :c
Jag har också två luckor fram! c: Dom är så sjukt effektiva! Det jag älskar mest är att man kan hänga hängmattor både på nederdelen och överdelen!
Har också funderat på att köpa en till och sätta på min GD. Men då vill jag ha just den jag har, för då skulle jag haft fyra luckor fram! Men tyvärr går den nog inte att köpa längre, har aldrig sett det jag har och jag köpte min via blocket :/
Gud vad tråkigt! Det har jga inte heller sett! Jag tycker att den luckan som finns räcker egentligen. (Mycket jämfört med FT) Men det är ju en individ grej!
Lite nyfiken,mem är de inte en liten nackdel att gallerna går vertikalt jämfört med horisontellt? :)
#6 Jo det är det enda jag inte gillar med buren. Vissa saker går inte att sätta upp pga gallret. Men jag tycker att med alla fördelar så bryr man sig inte så mycket! :)
Jo, det kan suga ibland. Lite svårt att sätta fast hörnhyllor, men det går. Men tycker ändå att den här buren har varit den bästa jag haft och jag har haft 5 olika burar!