Skänker två råttor. Akut
Hej har två han råttor som behöver nytt hem. Eftersom den ena råttan biter den andra ska dom helst inte vara tillsammans. Därför jag inte kan ha dem kvar. Har varken plats eller tid för att ha råttorna i sär då jag vet att det krävs mycket mera tid. Vilket jag inte har. Vill gärna inte ha några dumma kommentarer osv. Om råttorna Det är två hannar på ca 1 år. Dom heter Ove och Gösta är jätte mysiga killar som älskar god mat och att springa lösa. Ove är en vit grå råtta som är en riktig bestämd råtta, och vill gärna bädda in sig i håret och luvan. Gillar att klättra och har en god aptit för mat! Pratar och busar gärna med mig. Gösta som är en vit svart råtta som älskar att springa fort och bädda runt i buren, vilket är väldigt viktigt för honom. Han är en riktig pratkvarn och säger till när han inte tycker om något eller blir rädd med ett pip. Finns mycket mer att berätta om mina fina killar som jag tycker om så himla mycket! Råttorna finns i västmanland i Sala trakten och bur får du tyvärr inte med. Men kan få deras tillbehör om så önskas. Dom får couscous eller ris. Och har vanligt "torrfoder" för råttor. Ibland får dom självklart något extra gott så som barnmat. Skriv om du är intresserad av att ta över mina fina killar. Viktigaste är att de får ett fint hem.
Det kanske kan vara en lösning att kastrera den råttkilllen som inte är snäll mot den andra. Har märkt att det verkar vara minimalt intresse för råttor som inte är bebisar längre. Tyvärr. Det är väldigt synd. Hoppas det löser sig på något bra sätt.
Putt.
Kanske är intresserad. Hur länge har ena bitit den andra? Har du särat på de eller bor de fortfarande tillsammans? Hur går de ihop med andra råttor?
hell is empty. All the demons are here
Bitter de människor?
hell is empty. All the demons are here