(O) hona omplaceras till rätt hem
Har en hona på 6 månader som jag skulle vilja omplacera till rätt hem. Födelsedatum: 11 juni 2014 Färg, teckning och hårlag: black eyed himalaya, slät. Toppörad Kullstorlek vid födsel: 14 st. 7 honor och 7 hanar. föräldrar: Pappan Verras Melange född 30/1 2013. Mamman kortnos Piru född 26/12 2013. Syfte med omplacering: Har problem med att fastställa hierarkin i min flock pga att ingen av råttorna ger sig vilket leder till onödig stress för alla djuren. Om råttans karaktär: underbar att hantera på alla sätt och vis. Hon behöver komma till ett hem som redan har en tydlig ledare och gärna äldre än 6 månader. Pris: råttorna går gratis till rätt ägare. Ort där råttorna finns: Lund i skåne Kontaktsätt: Svara här eller
Lite OT: Jag har två av hennes systrar hemma, också black eyed Himalaya. Jättecharmiga tjejer de med kan intygas. :) har du bild på henne?
/Surpan
Hej! Jag skulle mer än gärna ta hand om henne, jag har två töser, Ding(eling) och Sweetie. Ding är ledaren och brukade vara en busunge och ibland testa den tidigare alphan, hon gillade att boa. Sweetie är en sötnos på alla sätt och är väldigt fjäskig och kelen. (Detta börjar låta som en dejtingannons eller något xD)Själv är jag 24, jag har haft råddisar sedan 2004, med något uppehåll. Tösen skulle få flytta in i en superfin furret tower :) maila mig gärna på Isabella.oinonen@gmail.com för funderingar eller frågor! :D