Stronghold
Mina 2 pojkar har fått ohyra och tidigast jag kan höra av mig till veterinären är på fredag,:( Tänkte göra ett försök och kolla om det är nån i Örebro trakten som har stronghold hemma? Betalar självklart för det. Blir så ledsen i ögat av att jag inte kan göra något förens tidigast fredag. Hoppas det är någon som kan hjälpa mig <3
Håller till i Stockholm, och den skvätten jag har kvar är inget att tala om! Tyvärr, lycka till med det forsatta letandet! Förstår hur du känner dig, men det går säkert bra i 1 dag till även om du inte hittar något innan!
Tack, jag har inte hittat något än och hoppas så på en veterinär tid i morgon eller att dom iallafall kan skriva ut ett recept för ena pojken har kliat sönder stora sår nu och ser verkligen inte bra ut, blir så ledsen när jag inte kan göra något :(
Bara varit med om det 1ggr, men det var otroligt hur familjens killar repade sig efter medicineringen. Trodde också att det skulle bli men, dock försvann allt efter "kuren".
åh lycka, fått en veterinär tid på måndag, hoppas att pojkarna kan stå ut några dagar kvar <3 ring runt till en massa veterinärer sen kl 7 i morse, ingen kunde förens tidigast onsdag och skulle kosta hur mycket som helst, men till sist fick jag tag i en tid