Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 584 ggr
larssonnadja
4

Råtta på blocket annons

Visste inte exakt hur jag skulle lägga tråden. 

Satt precis bara och kollade på annonser på blocket inom Skåne. Så dyker det upp en annons om en som har en råtta som hon gav bort gratis för att den inte passade in i hennes flock. Mitt hjärta smälte när jag såg den och jag känner att jag skulle så gärna vilja hämta den så den fick komma hem till mina hanar men samtidigt vet jag att resten av familjen hade nog inte gått med på en råtta till. Vet inte hur jag ska ta mig till, vill inte att någon annan ska hämta den som ormmat tex eftersom han är gratis.  Kommer sitta och tänka på detta hela tiden känns det som :(

Harley och CharlieHjärta

taylor__lambert
1

ormmat får den ju inte bli då det är olagligt att mata med levande djur. 

Du tror inte du kan smyga in den och säga att de alltid varit så många?

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

larssonnadja
0

Ja, jag hoppas verkligen ändå att den Inte blir ormmat. Haha tror inte det skulle funka :/ Problemet är också att kunna hämta den, typ 1.5-2 h ifrån är den. Men hade lätt hämtat den om jag kunnat ❤️

Harley och CharlieHjärta

taylor__lambert
0

#2 ah, vad trist :/

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Lamina
0

Det finns en tråd med blocket annonser här på sajten. Men den används rätt sällan. Om du söker rätt på den kan du länka till annonsen där och se om någon annan är villig att trasig an den.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
0

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

larssonnadja
0

Tack så mycket :)

Harley och CharlieHjärta