Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1143 ggr
Ella
0

(k) Djurgymnasiet stockholm

Hej! 

Djurgymnasiet stockholm söker just nu 6 nya hon råttor till djuravdelningen. Skolan erbjuder en stor fin bur, bra mat till djuren med ett speciellt matschema varje vecka, städning utav buren varje dag och personal som ser till att djuren mår bra och även hanterar djuren dagligen. Djurgymnasiet söker 6 fina individer med bra psyke och fria från sjukdomar. Färg eller pälstyp har ingen betydelse men det måste vara toppörade. Jag går på den här skolan så känner ni er osäkra eller har några frågor så kontakta mig om ni skulle vilja komma på besök i skolan för att få se vad vi erbjuder djuren. Vi har just nu fyra stycken super fina hanråttor men eftersom att honorna dog av ålder söker vi nu nya småttingar :) 

Vi tar mycket väl hand om djuren och jag som har vart råttuppfödare och har haft råttor sen jag var sex år vet att dom tar bra hand om sina djur och jag kan även vara med under besök och hämtning osv om så önskas :) 

Kan även fixa fram bilder på hanarna och även buren som honorna kommer få flytta in i. Kommer svara på alla frågor och om ni vill ha kontakt med någon utav personalen som jobbar i djurrummet så kan även det fixas :) 

Länkar skolans hemsida så får ni ta en titt :) skulle vara tacksam om någon skulle vilja sälja lite råttor till skolan :) 

Mvh Ella

http://djurgymnasiet.com/

[[Mellebelle]]
1

håller dom hanar och honor ihop hela tiden så att dom får kull på kull? sällan vila. Är vanligt att det händer på djurgymnasium.

Zakaraa
1

#1 Det står inte att de hålls ihop någonstans i texten 😎

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[[Mellebelle]]
1

nej det ser jag :) men fråga får man. för jag antar att dom föder upp råttor också? eller så kanske dom bara har dom till sällskap? Tex i min skola (forslundagymnasiet) håller dom hanar o honor med varandra konstant så dom får kull på kull, ibland händer det att dom får ta en paus. Men det är sällan. Annars har dom det bra osv men det är nått som är riktigt synd.

Ella
4

nej dom håller inte ihop hanar och honor :) dom föder inte upp några djur på det här gymnasiet :)

[[Mellebelle]]
2

jaha härligt! :) önskar det fanns fler såna djur skolor! väldigt bra

Ella
1

ja det är en grymt bra skola :) 

vi har precis fått in 15 nya möss med stamtavla :)

[[Mellebelle]]
1

ooh, så bra att dom tar från uppfödare också :) bra rykte bör dom ha! här på min skola tar dom över råttor från folk som blivit less på dom sedan avlar dom sönder. Vissa har även hemskt temprament menmen, bra att det finns några som har lite hjärna!

Lancia
3

Vill bara inflika att en stamtavla kan vem som helst göra. Det har ingenting med seriositet att göra. :)

Ella
1

Dom är väldigt noggranna med vad dom tar in för djur, dom vill inte ha några otrevliga individer :) Innan dom ens får komma in i sin bur sitter dom i karantän i ungefär en vecka så att dom är säkra på att dom inte har några sjukdomar :) vi tänker hela tiden på hygienen när vi tar hand om djuren :)