hjälp med namn?
Behöver hjälp med namn.
Ska hämta min lilla tjej bäbis på fredag :)
och har problem med att komma på namn som sagt..
Tipsa gärna (;

Sånt här är kul!
Tips: Tjojs, Tia, Cocos, Jawa, Blåklint, Tessla, Nemi, Elsa, Bellona, Cilla, Disa, Lillan, Cissi, Papaya, Felicia, Flo, Ebba, Topaz, Ofelia, Fjun, Wilma, Norpan m.m.
Fastnade du för något namn?

Kattmat är ett namn som fastnat sedan tidigare namntrådar. även Inga-Lill, Korven, Munken, Gunilla, Fjollan, Beatrix, Grodan, Dorothy, Edith, Rullen, Saktmodige Sture, Ceasar, Arne, Tore, Felipe, Esteban, Moses, Zanzibar, Hedwig, Uma, Ika, Hope Sandoval, Crybaby, Erik, Niklas, Olle, Peo, Mio, Kato, Vera och Finken.
* Vill vara på den utställningen då råttorna Grodan och Bellona möter människorversionen… :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ja hehe. och vera. jag heter ju det.
Thea, Luna, Beatrice, My och Kerstin tycker jag är gulligt :)

#3 Hehe, det var roligt!! 
Åh tack så mkt :D
att sånthär ska va så svårt då. kmr jag inte ihåg att det va..
fast ett namn tkr jag ska va personligt,som nog vissa andra gör,så nått utav dom här namnen kanske kmr upp när jag väl håller i henne ^^
Har tänkt på Nemi,och thea va också gulligt :) m.fl
Hörs!

Vilket namn blev det? *nyfiken*
nä, men usch… inte döpa en råtta till grodan, bellona däremot är riktigt gulligt
- charLåtta (charL8)
- geraldine
- krusamaja
- viktualia
- adolfina
- idomina
Hur ser råttan ut, färger och så. Tycker det kan vara lättare om man kan tänka sig henne framför sig.

Hehe för att återgå till mitt favoritnamn Benny-Lina.. ^^,

Ruby, Sapphire, Kristall, Diamant, Lilja, Dahlia, Topaz, Jade, Opal, Muffin, Poochie, Hallon, Velvet, Nejlika, Isa, Bea, Bianca, Clea, Cleo, Lajla, Pärlan, Sita, Onyx, Honey, Hilda, Nikita, Nelly.
Hjördis! Eller Agda. :)
*Ansluter mig till Benny-diggarna*

#14 Yay, fler som diggar Benny-aktiga namn.. ^^, *nya trenden önska* ^^
Ingen som ska satsa på en Benny-kull? =)
Benny-Lina var ju nästan smågulligt iaf.. =)
Benny-kull… hm

#15 Snart kommer väl hela råttvärlden heta något med benny:P

Ja, typ Benny-Britt, Benny-Urban, Benny-Niklas, Benny-Petra, Benny-Jan, Benny-Gullan ^^,

#18 Haha där är några förslag:D

Benny-Knut, Benny-Olga, Benny-Pernilla, Benny-Gert..
Erkänn, det hade varit fräckt.. =)

Jo självklart:D

Banan-Benny

#22 Hahahah va fult!
Älskar mina stora små vänner..

Haha får snart starta en Benny-tråd.. =P

Till glädje för dig Absinthe tror jag min tjuvparningskull ska bli en Bennykull. Lovar dock inget ännu men tanken finns där!

*nickar* tycker det är en utmärkt idé.. ^^,