Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 801 ggr
veg-kid
0

Tips på hängredskap

Jag skulle behöva ha hjölp med idéer om hur man kan hänga upp hemmagjorda leksaer och hängmattor på ett bra sätt så att de hålelr för råttornas tyngd!?

Jag kommer snart p bebisar,2 hanar, Boggie och Hilding. Jag vill inte att de ska ramla elelr gnaga sönder de jag hängt upp hängmattan med så att de ramlar och kanske blir rädda för höjder eller hängmattor i framtiden :((

Marrefarre
0

Det finns ju hängmattor som man kan köpa i djuraffären, annars kan du ta gammla handdukar och hänga upp med klädnupor eller snöre

Allamej
0

S-krokar, buntband, klädnypor… bara fantasin sätter gränsen

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mischa
0

Min första hängmatta bestod av en juverhållare till kossor :)

tyvärr är dom ganska dyra, men tåls att tvättas etc jag har skaffat mig ett utbyte nu…

≧◔◡◔≦

Kleverin
0

en handuksbit com är upphängd i taket (i buren) med säkerhetsnålar i varje hörn. fungerar perfekt.

camilla85
0

Jag använder en sorts gardinklämma från IKEA som heter Dignitet (gardinring med klämma). Av någon anledning så kan jag inte kopiera och klistra in saker hit till forumet men om du går in på www.ikea.se klickar på vardagsrum sen gardiner o rullgardiner sen gardiner och tillbehör så finns de där. De är iaf jätte bra, bara att nypa fast och hänga upp och de har aldrig lossnat även fast de legat fyra i hängmattan.

TopasPearl
0

Jag hade först en hängmatta från djuraffär med rejäla kedjor och hela köret men den blev uppäten rätt snabbt, så då gjode jag en ny hängmatta igår med jeanstyg och mjukt fluff-tygg inuti med fastsydda nyckelringar som jag använde de gamla kejdorna för att fästa upp med och fastskruvade öglor i taket. Stabil hängmatta tekniskt sätt och jätte gosig och mjuk för råttorna:)