Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 971 ggr
kolpa
1

(S) djurtillbehör i Örebro

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Olika djurtillbehör säljes! Både råtta, mus, hamster, fågel.

Rör, hängmattor, toalätt, transportbur, godis ;)

Bud för allt eller för sig?

kolpa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

rått selar + denna finns också

[Fusion200]
0

Pris på sakerna? Skickar du? Har dom andvänts till något djur?

Måste man köpa allt eller kan man köpa mågra stycken istället? :)

kolpa
0

Man kan köpa enbart. Jag skickar om köparen står för frakt! Och jag skickar när jag ser pengar på kontot:) Det är en som förmodligen köpa hängmattorna godisdroppsen imorgon. Annars finns allt kvar. Det som är använt är transportburen i någon/några månader när mina råttor var mindre. Toaletten är också ytterst använt. Samt godiset som är kvart en bit av hela kartan tagen. Annars är inget använt dvs selarna, springhjulet, röret och resten :)

kolpa
0

Men ser helst att man köper allt som finns kvar för ett billigt pris :)

[Fusion200]
0

Vad skulle allting kosta? Grejen är att jag inte vill ha hjul eller "varmkorvs" sele (dom som är som tröjor) till mina råttor, det skulle inte komma till andändning hos mig, därför frågade jag :) Vad skulle frakten kosta?

kolpa
0

Menar du frakt för allt? Nej jag vet inte, ge ett bud :) Om du inte vill ha selarna med en råtta på bilden så kan vi hoppa över den, så blir det billigare för dem var dyra men du för avgöra :)

[Fusion200]
0

150-200 kanske? Vill dock inte ha hamster vadden, eftersom att det är farligt även för hamstrar.

Kan du hålla kvar grejerna till den 18 denna månad?

Har sjuka råttor andvänt dom? Vill inte bära in smittor bara :)

kolpa
0

Ja jag kan hålla dem. Ville du ha alla grejer? förutom hängmattorna som en ska köpa idag då förstås :)

Inga sjuka råttor har använt något ;) som sagt är nästan inget användt.

[Fusion200]
0

Ja, jag ville ha allting förutom kopplen med råttan på, hjulet, hamstervaddet och hängmattorna :)

Vill du ha 150 eller 200, vilket passar bättre?

Hur funkar det här med konto betalning? Har nämligen inget konto, det är min mamma som har, kanske kan maila henne eller ringa?

kolpa
0

Hejsan. Okej så allt utom hjulet, hängmattorna och kopplen med råttorna på. Vi jag säga mitten så 175+frakten som jag gissar på runt 50-70 kr har inte kollat upp än :)

kolpa
0

För mig spelar betalningssätt ingen roll.. Antingen skickar du pengar på posten och tejpar ordentligt eller så får du min mammas kontonummer ovh clearing nummer o sätter över. Jag kollar upp frakten så fort jag kan och skickar iväg så fort jag fått in pengarna :)

kolpa
0

Är du fortfarande intresserad?

[Fusion200]
0

Ja det är jag

kolpa
0

Sms:a mig så kan vi prata där, jag skickar mitt nummer i ditt PM