S: Savic Suite Royal 95 Double
Nu säljer jag min stora fina bur! Den är ett år gammal och i bra skick, ej gnagd eller rostig. Mått: 95 x 63 x 159 cm. Det är en mycket bra och praktisk bur att hålla råttor i. Stora öppningar, mycket lätt att inreda och städa. Nypris ca 2400 kr plus porto på danska zooplus, där den finns till billigast pris. Jag säljer även en hel del tillbehör. Olika slags hängmattor, dörrmattor, krypin och stegar. Jag kan sälja alla tillbehören för 200kr, tyvärr säljer jag helst inte tillbehören en och en. Jag tänkte mig ett pris på alltihop för 2000kr. Buren och tillbehören finns i Stockholm, Farsta. Just nu har jag inga bilder på buren eller tillbehören, det kan jag lägga upp senare, men jag ville ändå lägga upp en annons nu på en gång. Bild på buren finns här: http://m.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/indendoers_bure/rottebure/187011.
Bild på tillbehören?
Jag är väldigt intresserad i tillbehören. Har redan en bur för mycket just nu, men ska snart få en till flock så tillbehör är alltid trevligt! :) Bor 30-40 minuter ifrån så hämta kan jag! :D
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Jag köper den direkt! :D Bor i Skarpnäck så kan hämta den så fort du har tid.
Hej! Annonsen är inte aktuell längre. Vi bestämde oss för att behålla buren.