Stor bur säljes i uddevalla
Säljer en hemmagjord bur som är använd endast 1 vecka, Det som följer med är hyllplan, vaxduk, båtlack, stegar och två plastlådor, burens mått är 50x145x175 Den kan monteras ner för enklare transport. Sammanlagda värdet på den är 2500kr. Vill ha 1500kr men priset kan diskuteras vid snabb affär. Finns i Uddevalla
Glöm inte att leva livet!
.
Varför ska den säljas om man får fråga? ^^
Självklart får man fråga :) Jag blev inte nöjd med utrymmet då jag har chinchillor. Har 2 hanar och 2 honor så kan inte göra den till större heller tyvärr. I huvudet blev planeringen bra men ej i praktiken :( Så därför säljer jag den :)
Okay. ^^
Ajjamen :)
Precis en sån har vi till våra chillor :)
Vad var det du inte gillade med den? :o
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
Tycker det är för smalt, bredden asså. Vill att dom ska ha mer plats att röra sig på :), hade jag inte haft två av båda könen så hade jag inte satt en vägg emellan men det behövs nu eftersom jag INTE vill ha bebisar haha :) bifogar en bild så ser du hur jag menar, deras hus tar upp hela botten typ
Jag har två delar i den, Tog två chillor från farmen som stängdes. Så vi byggde om sista delen till bur också och tänkte öppna hela men så bestämde sig min ena hona att hon inte alls ville ha att göra med dom! 😕
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
Okej, vad härligt att du omhändertog från farmen! Var oxå uppsatt men allt hann att lösa sig för de små liven :)
Nytt pris: 600kr Nermonterad för enklare transport