(S) Bur med tillbehör
Bur med tillbehör säljes. Buren är i relativt gott skick. Det enda är att färgen är avgnagen på vissa ställen och att ena hyllan är lite gnagen på. Det finns även ingen bottenplatta eller vad man ska säga. Men finns utskuren tjock plast både till uppe och nere som fungerar lika bra. Hade tänkt mig runt 1500kr för den. Alla tillbehör kan vi diskutera pris om men kan tänka mig mellan 5-20 kr. Förutom för alspånet som är nästan helt nytt. Det vill jag ha lite mer för. Finns massa filtar, mattor etc som är använda men rena som någon kan få gratis om den vill.
Finns att hämta i Uppsala.
Åhhh attans att man bor i skåne!!
Har redan burar men är intresserad av till behören. Kan man få det fraktat?
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
#3 Beror på vilka antar jag. Vad är du intressera av?
Rören och dom där.. Trådsakerna på bilden bredvid rören.
Rören kan bli svåra att skicka, men repen går nog :)
Kan man inte få ner dom i en låda? :P
Och hur mycket vill du ha för repsakerna?
Frakten för repen blir 42kr, så 50kr kan du betala totalt för dom.
Fick ned tre rördelar som du kan sätta ihop till ett stort rör eller ha som små rör i en kartong. Så du kan få dom med om du vill. Men måste på posten och väga för att se vad det kommer kosta dock :)
Okej! Ja, det låter bra. Bara att säga vad det kostar och vart pengarna ska så får du adressen.
Har PMat dig! :)
Kan du skicka hyllplanen och vad skulle det kosta sammanlagt?:)
hell is empty. All the demons are here
#12 Jag vet inte om jag kan skicka dom. De är så stora och har ingen så stor kartong :(
Sänker priset på buren till 1300! Måste bli av med den.
Buren är såld och även de flesta av tillbehören! Har dock en sån här bur kvar http://www.zooplus.se/shop/83864/83919/83920/burar/305734. Använd 2 gånger. 50kr
En transportbur finns också, dock är min helt grön. Gott skick http://www.zooplus.se/shop/katt/kattburar_transport/kattburar_transport/441844. 50kr