Råttor iFokus

Råttor

Etikett: kostrelaterat
Läst 345 ggr
marlene
0

inflyttning i stooora buren!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick mina tjejer flytta in i stora råttburen! De tycker allt är så spännande - så kul att titta på dem att jag nästan glömde äta kvällsmat! *tihi*

Mer bilder och info finns på min sida!

Mymlan
0

Kommer inte hyllorna stinka rätt bra av rått kisset? hade mina tjejer i en fd chilla bur med trä hyllor, hyllorna stank enormt efter ett tag man var tvungen rengöra varannan dag för slippa stanken, trots att hyllorna var målade med våtrumsfärg.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

marlene
0

De är behandlade med 4 eller 5 lager vattenbaserat lack. Har haft råttor i den tidigare och det ända som lukade var tygerna jag hade i den - men tvättar man dem och städar buren varje vecka så luktar det inget!

Sedan har jag ställt ut 3 toalådor som de är duktiga på att använda!

Ninja
0

Kul! Visst är det spännade att se när de utforskar.. man glömmer bort allt annat! Skrattande

1korn
0

ja har trå plannkor och dom luktar inge

Marrefarre
0

Man kan köpa plastdukar på IKEA och klä in trä hyllorna i. Har det i min och det funkar skit bra..

KickanW
0

Nyfiken… Vilka mått har buren?

TopasPearl
0

#0 Vilken härlig bur, mycket att klättra på:) Är det en trappa ner till golvet som man ser där? Det skulle min lilla dalia gilla:P

#5 jag har också haft sån plast i hanarnas förra bur för den var också i trä och de är inte superduktiga att gå på toa alltid. Men de bet sönder plasten, så nu får de ha en botten av plast:P

Marrefarre
0

#7 okej. mina är jätteduktiga på det så det funkar bra för mig..och man kan ju alltid byta ut det, den är ju inte så dyr

Story
0

Fin bur! :)