Kön på dessa bilder?

Har jag gissat rätt?
Ni som är vana vid att se kön på bebisar, ser det här ut som en riktig gissning?
Anledningen till att det bara är en tjej är att de andra 2 vägrade bli fotade … Men 3 ungar totalt ser snarlika ut där nere som bilden uppe till höger.
De 8 som jag tror är pojkar liknar väldigt mycket de 3 jag tog med här. En tydlig "utbuckling". En av dem har samma utbuckling, och är även mörkare där pungen ska växa ut. Men han vägrade också bli fotad idag.
Kommer försöka få en tydlig bild på dem allihop så snart de går med på det, men vore jätte intressant att veta vad ni tror om denna bild =D
Utifrån dessa bilder tycker jag det ser riktigt ut :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Yay ^^ Då ser chanserna goda ut att jag kan ha gissat rätt på allihop. Men kommer behöva ordentlig experthjälp också när det börjar bli dags att sära på dom! 😮
När det väl är dags att sära på dem kan jag garantera att du kommer se skillnad ^^
Då kommer pojkarna ha pungar så det är lätt att skilja på dem då :) (men hjälp finns självklart här)
Ahh vad bra! Var osäker på om det skulle hunnit synas så tydligt vid den åldern =)
Vänster (rexad bebis) "Jag är en pojke på 4 veckor och 2 dagar gammal, vist är min pung stor och vacker 😃"
Höger (slät bebis): "Jag är syster till grabben innan och även jag är 4 veckor och 2 dagar. Notera min totala avsaknad av pung 😂"

(får inte bort bildspelet hur jag än försöker -.- har rapporterat buggen.)
Men gud så söta! 😃 Tack! Nu behöver jag inte oroa mig att det ska gå snett när de ska säras på^^