Vila i frid Ragnar.
Idag avlivades Ragnar, P.G.A att han var så ostabil.
Även om han var som han var, så var han ändå "Min" råtta. (Jag var fodervärd åt min syster.) Men varje dag så mös vi, varje dag så umgicks vi. Även om han gett mig ärr så älskade jag honom så sjukt mycket.
Jag älskar och saknar dig Ragnar.
Vila i frid älskling<3
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
R.I.P
Dogs is my world ♥
Beklagar. Styrkekramar till dig
#1 Mm..
#2 Tack så mycket.
Sov gott Ragnar!♡
||My Love For Animals Is Immortal||
Beklagar, må han vila i frid. ❤️
Beklagar 💔
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Tack :(
Beklagar…🌺
Vila i frid.
blö, får sånt tryck i bröstet, tycker det är super
tragiskt för er båda, jag hoppas han får det bra uppe i
råtthimlen med alla andra råttor, och de som ska dit.
Vila i frid Ragnar🌺
Usch, så otroligt sorgligt när det måste sluta så här 😕 Beklagar att du tvingades ta ett så smärtsamt beslut!
Så himla stilig han var, och på bilden syns det så tydligt i hela hans blick och kroppshållning där ute i naturen, hur han verkligen fick leva livet medan han levde, trots hans psykiska besvär. Och det är faktiskt det allra viktigaste 🌺
Ja det är verkligen sorgligt! Det var ett väldigt svårt beslut. Han levde livet, fick komma ut och springa i mitt rum varje dag i flera timmar och hade världens bästa bror. Han fick massor av mys och pussar.
Jag fyllde transportburen med godis och goda saker så den korta turen till veterinären så fick han trycka i sig massor av mat. (Han fick saker som inte är så nyttigt men gott. Det påverkade inte hans framtid ändå….)
Han fick banan & Äppelchips, potatis och jordnötssmör.
Jag fällde ett par tårar för din underbara Ragnar och känner med dig.
Mmm.. Tack!
på vilket sätt var han ostabil
❤️🌺
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
Han var ena sekunden helt normal och jätte snäll men den andra kunde han helt plötsligt hugga. Och släppte inte tag i fingrar eller dyligt tills han gjort mig riktigt illa. Behövde nästan sy en gång då det gick ner till benet och kött hängde ut. Sen attackerade han sin burkompis flera gånger så att han också har några ärr. Så då kände jag inte att det var rättvist mot hans burkompis. Tyvärr var det inte hans fel (Ragnars) Utan han kom från en djuraffär och det var tydligen hela hans kull som blivit sjuka eller konstiga. Så jag skulle tipsa om att aldrig köpa från en djuraffär. Även om dom är hur söta som helst. Utan att ta från en uppfödare så man kan få träffa föräldrarna och se att dom är snälla och friska.
oj då, då förstår jag ditt val!!
Ja, det var ett tungt val men något jag visste att jag behövde ta.