Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1212 ggr
Anothername
2

(s) Stor Bur säljer! Nyköping

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer nu min stora bur då jag snart får en annan. 

Det är en Marchioro Delfi 102 köpt på zooplus.se
Här är länken till buren på sidan: http://www.zooplus.se/shop/83864/83919/83920/voljarer/305724

Måtten: L 102 x B 54 x H 115 cm (när den står på ställingen är den 177cm) 

Alla tillbehör och även ett egenbyggt hyllplan följer med om man vill. 
Jag har dock gjort om buren lite genom att öppna upp och gjort en större lycka i nedre delen av buren för att det ska underlätta för städningen (slänger med bild på det) 

Orginalpriset för buren är ca 1500:- jag kan tänka mig att sälja den för 900:- prutat och klart :) 

Finns att hämta i nyköping antingen ihop fälld (Instruktioner medföljer) eller som den är. Kan dock inte frakta den till dig. 

Hör av dig här i ett pm. eller skicka ett mejl till Anothername_@hotmail.com

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Anothername
2

Luckan jag ordnat för att underlätta städning.

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Anothername
0

Kan sänka buren till 650kr. Behöver verkligen bli av med den!

Nymphadora
0

Det är inte möjligtvis så att ni har möjlighet att leverera den till Stockholm (Hägersten)? Vi har ingen bil, men behöver en semesterbur till våra kommande bebbar.

Anothername
0

Hum… Jag har ingen bil eller körkort heller så jag tror det blir svårt. Det man kan göra är ju att höra om någon här på RIF skulle kunna tänka sig att ta med den om dom har vägarna förbi och är påväg till stockholm :)

Nymphadora
0

#4 Det kan tänkas att buren är lite för stor för att vara semesterbur också. Jag gissar att den tar en stund att montera ner/bygga ihop?

Anothername
0

Ja då är den nog för stor och otymplig tyvärr

Mli.H
0

Finns det fler bilder och går det att ta av benen?

Anothername
0

Det finns ju lite bilder på hemsidan där buren är köpt men kan lägga upp lite fler bilder på när jag hade buren (nu är den nedplockad eftersom jag fått en ny bur) 

Det går absolut att ta bort benen, det är bara en ställning som buren står på så inget är fastskruvat osv :) 

(Bilderna är tagna innan jag ordnade den större lyckan längst ned)

Anothername
0

Brukar ändra om lite i inredningen rätt ofta så det ser ju rätt olika ut på bilderna men det är en stor och bra bur :)

Anothername
0

puff

Anothername
0

BUREN FINNS KVAR! 
Den behöver försvinna fort så jag sänker den till 200kr

neapeaw
0

Jag vill ha :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Anothername
0

Den finns som sagt i Nyköping. Skulle du vilja hämta den vore det hur bra som helst om du ville hämta den redan imorgon eller på torsdag (då jag flyttar på fredag) 

Annars måste den hämtas nån gång mellan torsdag-lördag nästa vecka 

(om du inte vill att jag ska ta den med till stockholm efter den 10de)

neapeaw
0

Gärna om du kan ta den till Stockholm vore det superbra!

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Anothername
0

Absolut. Den kommer fraktas till Sthlm efter den 10de i så fall och då vill jag att den hämtas nån gång mellan den 10-12e och du är helt säker på att du vill ha buren?

Anothername
0

Absolut. Den kommer fraktas till Sthlm efter den 10de i så fall och då vill jag att den hämtas nån gång mellan den 10-12e och du är helt säker på att du vill ha buren?

Anothername
0

Måste tyvärr meddela att ja sålt buren idag. Behövde bli av med saker. 

Tråden kan låsas!