Vi leker konstnärer!
Idag lekte vi lite konstnär hemma hos oss innan jag ska iväg och jobba. Först ut (och den enda jag hann med idag) var T-shirt! Denna tavla ska sedan få en fin ram och hängas på väggen. Tshirt är min gammeltant som fyller 2 i December. Hon har verkligen blivit gammal den senaste tiden och vill ha ett minne för alltid från henne när hon inte orkar mer. Hon har verkligen tagit en stor plats i mitt hjärta. :) När jag har tid får även övriga totts leka med färg och ska hålla hennes tavla sällskap.
Vilken rolig idé! Vad har du använt för färg?
#1 Jag har använt mig av vattenbaserad akrylfärg. Var noga med att hon inte skulle tvätta sig under tiden hon hade färgen under tassarna (för att undvika att få den överallt). Var även noga med att direkt efteråt tvätta bort all färg med vatten och tvål. 🙂
Åh vad roligt! Var någon annan gammal tråd här med någon som gjorde något liknande för ett bra tag sen, och redan då tänkte jag pröva detsamma … Nu blev jag ännu mer sugen 😃
Tass. :D
Funkar vattenfärg också? :)
#5 Det borde det göra :)
Vad fint :) bra minne av råttisarna.
Något jag undrar bara..Vill inte verka orförskämd men heter din råtta verkligen balle?
🐶 Djur är det bästa som finns 🐱
Jaha, såg nu på pappret att det stog Ballerina 😃… Jaha det här var ju pinsamt.
🐶 Djur är det bästa som finns 🐱
#9 Hon heter Ballerina, men här hemma i tal kallas hon för Balle. 😛
Vad använder du för färg? Skulle vilja testa detta. :)
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
vattenbaserad akrylfärg. Står om det några inlägg längre upp.
Oki
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus