(S) Rosa inredning, Uppsala
Rensar bland alla mina råttsaker, så det råkade bli lite olika annonser samma dag.
Själv gillar jag inte direkt rosa inredning till råttorna, så därför tänkte jag pröva sälja ett litet matchande tjejkit… Eller till killar för den delen 😃
2x Rosa hyllplan. Knappt använda, hela och rena. (50kr styck)
2x Trappor till hyllplanen, även dem hela och rena och knappt använda. (20kr styck)
1x Rosa sputnik - Pyttegnagd på två ställen, men det syns bara vid närmare inspektion. (40kr)
1x Rosa hörntoa. Även den pyttegnagd längst upp i kanten, men inget har gnagts bort, utan bara några märken efter tänder. (30kr)
Begagnade egengjorda hängmattor som passar bra färgmässigt till inredningen. Hela, rena och har tvättats i både maskin och för hand flera gånger om utan att gå sönder. Gjorda av fleece, och har fusk-ull-aktiga kanter. (Gratis, medföljer om så önskas vid köp av alltihop. Alternativt 30kr för allihop om det säljs styckvis.)
Alltihop för 200kr.
Vill först se om någon är intresserad av alltihop innan det kan säljas styckvis.
Obs, skickas ej då jag helst inte krånglar med post och frakt … 😇
Kan antingen hämtas hemma hos mig eller mötas upp i centrala Uppsala 🙂
(Såg nu att skruvgrejerna man fäster hyllplanen med i gallret saknas på bild, men de finns kvar!)
0767-01-3234 - smsa, ring eller skicka pm.

Mjaha … Nu funkade det återigen inte med bild. Ska se om det funkar i detta inlägg istället.
Hade du kunnat skicka det så hade jag tagit det med detsamma! 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Kan du skicka dem mot portoavgift?
Oj! Det var snabbt!
Vore ju kul om det kom till någon som älskar rosa, haha 😃 Jag kan vid närmare eftertanke skicka det om du står för fraktkostnaden
Kom på i min förvirring att det inte blir så krångligt då det knappt väger något.
Har dock ingen aning om vad fraktkostnader ligger på 🤔
#3 Får se först om Fuzzie vill köpa det 🙂
#5 Har PM:at dig nu 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Tingat och troligtvis därmed redan sålt 🙂
Haha Fuzzie, gissar på att det är du som bokat grejerna. Vilken tur för då kan jag sno dem från dig, höhöhöh ;)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Ställer mig i kön för sakerna ^^
hell is empty. All the demons are here
#8 Hihi 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Åh finns de kvar?
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
#11, läs #7 :P
Kan hämta de hos dig!!
Väldigt intresserad!
Eller mötas upp, beroende på om du bor långt ifrån uppsala:)
#15 Tyvärr redan bokade, och om hon ångrar sig så kommer jag först att fråga först i kö 🙂
Hyllplan och stegarna till köper jag gärna om de finns kvar, kan hämta i Uppsala :)
Kan du frakta? Behöver verkligen en rosa hyllplan till! :)
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Vad jag vet så har dessa saker redan blivit sålda till Fuzzie för kanske en månad sedan.
Jaha okej!
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Oj, ja sakerna är sålda!
Hehe yees och jag och mina tåttar är super nöjda! 👍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#22 Åh vad roligt att se! 😃superfint med tema i hela buren ^^