Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 373 ggr
mickro
0

Akut behov av hjälp!

måste hitta ett tillfällit hem åt mina råtthanar eftersom det har blivit en massa strul med tjejen jag bor med… annars blir vi hemlösa allihopa. vet inte vad jag ska göra.. hjälp…. Gråter

bur och alla tillbehör fås med så att dom känner sig trygga.

ersättning kan vi diskutera. bara nån kan hjälpa mig, vill inte sälja mina älsklingar och en del är nog för gamla för att säljas ändå.

finns det nån vänlig själv där ute som kan tänkas hjälpa mig?

Absinthe
0

Hur många råttor är det? Kanske bra för någon att veta om de vill hjälpa till.. =)
Hade jag bott i sthlm hade jag kunnat hjälpa dig, men jag bor i Skåne så. Förstår att din situation inte är rolig. Hoppas någon kan hjälpa dig..

angeliicaa
0

Bara ta hand om dem ett tag?

mickro
0

det är 6 st råttpojkar men dom bor i en stor bur.

vet inte hur länge jag kommer att ha det så här så vet inte när ja kan ta dom igen.. jag hoppas att det inte tar så lång tid… kommer sakna dom jätte mycket.. kommer bli så tomt.

angeliicaa
0

Jag kan förstå de. Jobbigt, jobbigt. Jag kanske skulle kunna ta dem.. Men då kan de bli problem för dem hamna i samma rum som (snart) mina två råtthonor… Får se om nån annan här i sthlm kan hjälpa till. Lycka till!

mickro
0

jo det verkar väl lite jobbigt att ha 6 hanar med två honor i samma rum.. det skulle ju funka men förstår om du inte vill. jo vi får hoppas på det.. =)

angeliicaa
0

Kanske inte jobbigt. Men mycket. Och de skulle ju vara lättare att veta hur länge man ska ha dem. Ja skulle ju gärna vilja hjälpa.. Men lite problem blie ju..

mickro
0

jo jag förstår dig…

ingen annan som kan tänkas att hjälpa mig?