Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 549 ggr
Mirrorglace
0

råtthanar omplacering omgående!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan:) mina råttor heter Dr Acula och Lucifer. Acula är äldst. ●Födda 15/1-14 & 22/3-14 (kusiner 9&7 månader) ●Acula är amber, lucce är blue, hooded och släthåriga. ●Dem är hanar. ●Kullen var 8 och 10 och samma vid avvänjning ●Kommer inte ihåg namn o datum på föräldrarna men har träffat båda och mamman till Acula är importerad från Tyskland. Dem var tillräckligt gamla båda två för att ha kull. ●vill inte omplacera men är ett måste då min amstaff inte går ihop med dem och kommer bryta upp buren. ● båda är väldigt kärleksfulla och uppfostrade. Aldrig bitit någon inte ens när dem var små. Bra släkte och uppfödare. Lucce är lite osäker och försiktig med allt speciellt med ljud. Har jobbat med detta och det blir bättre men något man måste jobba med försiktigt. Dem är sociala och vill alltid vara med och göra saker. ● pris 450-600 ingår transportbur, mellan bur, massa tillbehör och mat. Råttorna finns i Jönköping och vill gärna komma till ett hund fritt hem! Mejla en presentation om dej och erfarenheter till emmadortea@Gmail.com eller PM och skriv gärna med nummer så ringer jag upp om det känns bra :)

❤️