(S) gigantisk råttbur
Säljer nu min gigantiska råttbur på 52X78X84, det är två delar, alltså dubbelt så stor.
Jag har haft tre råttor i den men jag tror att den är tillåten för åtminstone 7 st.
Den är i fint skick, lite rost på vissa ställen men inget som syns värst bra. Lite biten på plastbottnarna men inget som står funktionen.
Jag har haft den som dubbelbur och har då varit tvungen att ta taket från ena buren och göra till en botten så om man vill ha dem en och en så har jag gjort så att jag har satt en plywoodskiva som tak över den ena, men det är ju inget problem om man vill ha den som dubbelbur!
900kr
Var finns den då?
Juste.. ber om ursäkt. I Sandviken eller örbyhus =)
Ah, för långt bort för mig då :)
#4 åh.. synd :(
Putt
Vad smart!!! Har en likadan bur (original då) och har länge velat förstora den:D

puttar upp
Tror jag skrev på samma annons i en annan grupp.
Men om den går att få mot Göteborg så är jag supersugen, och står givetvis för frakt.
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
det ska nog gå att ordna, dock så kanske frakten kommer gå på 200 kr
Det är ju absolut värt det :)
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
vi ska hämta hem den imorron så kan jag höra av mig om frakten senare :)
Fortfarande intresserad? du har mejl =)
Putt. Tänkte bara säga att jag älskar den YT kanal och du får gärna fortsätta. Men de ser ut som du inte pillar med råttor längre?? PM'a mig gärna
Säger och tycker exakt samma som #14 , dina råttor var verkligen fina!
Harley och Charlie
Är intresserad! Dock bara av en, går det att få med "original" botten och tak? Och i sådan medföljer tillbehör och vad tar du för den? :D
Jag säljer den helst bara tillsammans och inga tillbehör medföljer då hon som fick råttorna fick allt med :/
Gud vad ni är goa hörrni =) Nej tyvärr så har jag lagt råtteriet på hyllan och har bara kaniner och katter nu =)
Okej :/ kan inte du göra såna videos på kaninerna som på råttorna? Har kaniner :D
Jaha , vad kul och tråkigt. Du får ku gärna göra videos med kaninerna!! Får man fråga vad som gjorde dig att lämna råtterna åt Sidan?
Jo visst kanske jag börjar med något sådant någon gång, har dock inte samma inspiration som jag hade med långsvansarna mina :/
När mitt hjärta och bästa vän Mörker dog så hade jag bara de två andra Soul och Loppan som sällskap till gammelhjärtat Dix tills det var dags för henne att somna in, det gjorde så ont när Mörker och Dix dog och sen kände jag att den stora buren inte passade in i mitt rum, den tog plats och hade sönder golvet och tapeten av kisset ;)
Den här stora, rymliga buren söker fortfarande en ny ägare =)
Putt

Jag är ev. intresserad. Ska tänka på saken :)
MVH Erika :)
Ja gör det =)

Har du bild på de gnagda bottnarna?
MVH Erika :)
kan fixa det imorron :)
Hej Julia.. Jag är intresserad av buren. Kan du kolla va frakten från dig till Falköping blir? Mvh josephine
#28 Haha, jag tänkte precis tipsa dig om den här! :D

Mvh Stephanie 

Finns den kvar??
Skulle gärna vilja he den till mina pojkar! Finns den kvar?
Hej alla, som det ser ut nu så har den precis hittat ett hem, men ska ha er i åtanke om det inte blir något med denna köpare =)
Riktigt fint bygge =)
Jag har en Critter nation som är gigantisk med två våningar och dubbel dörrar både uppe och nere, men din är nog snäppet större =)