Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 936 ggr
[Viiicksen]
0

(O) Doris söker nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Födelsedatum: 27 mars 2013
Färg/teckning/hårlag: Ljusgrå hooded, strävhårig.
Kön: Hona
Kullstorlek: vet inte
Fader: vet inte
Moder: vet inte
Vikt: vet inte exakt, men hon är varken överviktig eller underviktig.
Omplacering: hon är ensam och behöver sällskap.
Karaktär: Lugn (sover gärna i famnen), nyfiken, har aldrig haft problem med henne och mina tidigare råttor, väldigt social och lätthanterad, klippa naglarna går bra men hon tycker inte om att bada speciellt mycket.
Inte registrerad i någon klubb.
Tel.nr: 0763-078 144
E-post: abergviktoria@gmail.com
Kik: viiicksen
Ej låst annons.

Min lilla Doris har blivit ensam då hennes sällskap Loka nyligen gick bort. Jag har haft henne ensam ett tag men det funkar inte då hon verkar väldigt nere. Därför söker jag ett nytt hem där hon får lite sällskap av andra honor. Jag vill verkligen att hon hamnar i ett trivsamt hem då jag älskar henne något enormt (vilket är anledningen till att jag försökt ha henne ensam ett tag). Hon är verkligen en fantastisk råtta och det känns jobbigt att lämna ifrån henne, men hon förtjänar att må bra och ha lite sällskap. Jag har möjlighet att transportera henne inom Skåne och Blekinge, är det längre så får vi komma överens om något.

Viktoria

[Viiicksen]
0

Finns det möjligtvis någon i närheten som behöver omplacera en råtta så kan jag kanske tänka mig att ta emot en istället. Men då vill jag gärna veta lite mer om råttan och att den är ungefär lika gammal.

mieeow
0

hoppas du har hittat en kompis till henne, annars är ett tips att kolla blocket, där finns ibland omplaceringar. eller kontakta en uppfödare som kanske kan tänka sig att ta emot henne. 

i värsta fall kanske du får skaffa en ny från djuraffär, det är inte att rekommendera, men om inget annat fungerar så är det bättre än att hon är ensam :)