Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 463 ggr
MissanTissan
0

Irreterande råtta..

Min ena kille, Monster. Har lärt sig klättra på väggarna. (Det är trådar som tapet) Så nu klättrar han upp på mitt sybord och springer runt där.. Har försökt att blockera vägen, men han hittar alltid en ny. Ska jag fortfarande släppa ut honom, vågar jag riskera att han trampar på en nål eller något?

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Josse016
0

Antingen så bestämmer du dig för att han får vara där eller inte :) men säkra allting runt omkring och lägg undan de farliga grejerna så han inte kommer åt dom och kan skada sig iallafall :)

kigon
0

Lägg undan nålarna i en liten ask eller någonting, antingen det eller så får du hitta ett annat rum som de kan springa i 🤪 Om du har nålar på rummet så är det viktigt att städa upp dessa, ingår i att råttsäkra rummet innan råttorna kommer ut…! Brukar ha som tumregel i min lägenhet att inget är råttsäkert, så jag säkrar även uppe på hyllor osv 👍

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

MissanTissan
0

Egentligen ville inte mina föräldrar ha råttorna på övervåningen. Men jag lyckades övertyga dom, så jag tror inte min mamma kommer bli så glad och jag flyttade alla hennes saker.

MissanTissan
2

Äntligen färdig! Hela rummet är råttsäkrat nu, allt är bortplockat