Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 1157 ggr
soffan86
0

råttungar 2 veckor gammla

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Andra råttkull på två år.

Visst är dom helt underbara!!.

togs i går kväll

Allamej
0

Åh så fin den lilla hd mm med fläck i pannan är!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Stj3rnfallet
0

Håller med #1 =) Den hade man velat ha!:D Så csött med den där pyttelilla pläcken på huvudet :D
#0 Är det honor, hanar eller blandat?=)

Absinthe
0

Jag tittade också på den med pannfläck.. *vill ha*
Übersöta! ^^,

Allamej
0

*har bra smak*

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

gogogo
0

ååh shit va sööta :)

Absinthe
0

Farligt söta.. ='(  *kliar i fingrarna*

Daydreams
0

lol om ni tittar noga så finns där två med pannfläck, en till allamej och en till absintheRäcka ut tungan

Allamej
0

Isf vill jag har den som är mm…. ok med dig absinthe?

MoaL
0

De där måste ju vara äldre än två veckor. Råttungar öppnar ögonen vid två veckors ålder, och de där har inte just precis öppnat ögonen. Tvärtom ser de ut som om de äter fast föda själva, vilket de börjar göra vid tre veckors ålder.

Jag gillar de som förmodligen är svarta european berkshire, men jo, den lilla med pannfläck är också söt. Är den med pannfläck en dålig svart hooded, en dålig svart varigated eller en dålig svart striped?
Har sett dåliga hoodeds med pannfläck, har själv en dålig varigated med bläs - men varigateds kan även ha pannfläck - och jag har själv haft en dålig striped med pannfläck istället för bläs.
Mvh,
Moa och djuren

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Absinthe
0

Noo ska inte ha fler råttor nu.. annars hade jag kivat om den mm med pannfläck, den jag ville ha av de alla iaf, jag såg den först även om jag inte var först att skriva.. ;P *envisas lite*

angeliicaa
0

Nämeen. E de inte nån av dem ja kanske ska ha. Skrattande Dem var ju så sööta när ja fick se dem. Livliga allihopa. De e så svårt att bestämma sig. Och ja, ja har tänkt hela dan… Glad

Ninja
0

Håller med Eldbarn.. de där ungarna kan inte vara två veckor gamla! När är de födda?

Men visst är de söta ändå.

Mymlan
0

#12 håller faktiskt med

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

angeliicaa
0

Va inte dem 2 och en halv vecka?…. Iaf va jag fick veta.

TopasPearl
0

naaw, den som är näst längst till vänster som tittar mot kameran är ju bara för söt. Alla är såklart supersöta men den är ju enormt sockersöt! Avis!

soffan86
0

Ursäkta alla!!.

Dom är exakt 2 1/2 veckor gamla.

jag ber så hämst mycket om ursäkt för misstaget.

ha det gott kram Sophie

Story
0

Be inte om ursäkt :)  Man kunde nästan gissa sig till att de där (JÄTTESÖTA) råttorna inte är 2 år  ;O

CamillaS
0

naaw vikka söta pussungarKyss

Nutiz
0

#17: Det står ju inte någonstans att de är två år?

KickanW
0

Nutiz: Hon menade nog veckor, inte år :)

Jättesöta bebbar!

veg-kid
0

wooow <33333

jag vill ha en black och en grå. Typiskt att det bara finns en svart här. Svårt att hitta en grå i samma ålder.

vart bor du :)))))

BettySue
0

Säljer du dem? Skulle kanske vara intresserad av en svart flicka…har två råttjejer redan hemma..

jess13
0

åhh sötisar