Omplacerar 4 hanar (bur medföljer om så önskas)
Med stor sorg i hjärtat så har jag och min sambo insett att vi tyvärr inte har tiden som våra pojkar verkligen behöver.
1. Kowo, Barney och Kronk
Födelsedatum: 16/12 - 2013
Färg, teckning, hårlag: Hanar. Silver black Eubk , toppörade
Kullstorlek: Vid födsel 13 st och vid 5 veckors ålder 13 st
Fadern: Ziggy (vikt: 734 g) *avliden
Färg/teckning: Black hooded, Toppörad
Modern: Ninja , Vikt 350g
Färg/teckning: Silver Black, Dumbo
Pris och reg: En liten symbolisk summa, hemmet är det viktigaste! Ej registrerad! (Bur ingår)
Omplaceras pga: Brist på tid.
På grund av att vi har nio råttor, varav en flock med fem honor och dessa tre hanar plus deras farbror. På senaste tiden har inte tiden räckt till mina små killar. Därför söker dessa tre goa knäppisar nytt o kärleksfullt hem, där dom får massor med tid till att springa o busa. Och med dom flyttar deras farbror Marley .
Önskar pojkarna all lycka och vill deras bästa.
1. Marley
Födelsedatum: Okänd, är ca 1 år och 8 månader
Färg, teckning, hårlag: Hane. Agouti hooded.
Kullstorlek: Okänd
Fadern: Okänd
Modern: Okänd
Pris och reg: Hemmet anses vara det viktigaste, symbolisk summa. Ej registrerad.
Omplaceras pga: Brist på tid
Han är en lite skygg kille som vill komma till ett stabilt och lugnt hem, tillsammans med sina "brorsbarn".
Man får ha tålamod och acceptera hans personlighet med att inte vilja bli tagen i men kommer gärna upp i knät på sina egna villkor.
Hör gärna helst av er via pm eller mail:
linejacklin@gmail.com
!! Bilder kommer nedan i kommentarsfältet!!
mvh Line m. sambo
vart bor du?
Motala, Östergötland. 4 mil från Linköping, om det säger dig mer? :)
Okej det är nog tyvärr för långt, men jag hoppas du hittar ett hem åt dom! :)
Okej, vart bor du någonstans? Jag hoppas på det också, det är lite akut då det är synd att vi inte har tid med dom!
Bor i Örnsköldsvik, västernorrland. Vet inte hur långt det är? Men jag har själv inte körkort än och mina föräldrar åker inte så långt tyvärr.
Får jag fråga ändå vilket pris det skulle bli med buren och hur stor är buren?
Okej, det är en bra bit emellan. Synd att det var så långt. Jag tänkte ta i alla fall 500 kr eller något pris man kan komma överrens om. Bara som sagt en symbolisk summa. :)
Puffar lite. Fortfarande i behov av nytt hem för mina killar. Försöker göra mitt bästa att underhålla dom med något men hittar knappt tid för dom.
Hur stor är buren? :)
Förstår inte riktigt. Det står att det är flera råttor men bara en beskrivs?
#11 Det är 4 råttor i #0
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#12 Tycker ju inte att "knäppisar" beskriver råttornas personlighet. Jag kanske missar något i inlägget?
Det är fyra råttor ja. Alla killar är framåt, vänliga och gillar att sitta hos en och mysa. Framför allt barney som också är en av dessa tre som är mest kramig. Alla tre bröder är mjuka i händerna och sällskapliga….. Mer beskrivning?
Det är ju bild på 2 råttor ^^
Killarna har hittat ett nytt hem och har flyttat. Nu är det bara för killarna o blicka framåt med ännu mer kärlek :)