Råttvakt erbjudes under semestern
Hej,
Mitt namn är Carolina och jag bor i Göteborg. Det är så att jag och min sambo Viktor har stora funderingar på att skaffa råttor. Vi har läst på mycket om råttor och kan det mesta i teorin. Dock saknar vi den praktiska kunskapen. Då vi vill utvärdera om råttor är de djur som passar oss bäst skulle vi gärna prova på att ha råttor först innan vi slår till och faktiskt införskaffar dem. Jag undrar därför om någon är i behov av att ha råttvakt under semestern? Gärna i sådana fall om vi kan ha råttorna här hos oss så man får en bra känsla av hur det är att ha råttor dygnet runt. Är bara att skicka ett meddelande till mig om du har mer frågor. :)
Hej!
Vi har 10 hanar som behöver tillsyn i10 dagar,fr o m 31 juli- t o m 9 augusti. De har jag i två burar. De är mycket människovänliga och behöver mat och litet sällskap. Ni behöver inte ha de länge utanför burarna.
Ifall ni tycker att de är för många, skulle det då gå bra med 6 råttor?
Hej!
Som tur var, löste vi sommarsemestern på egen hand. Men snart kommer vintern, då vi behöver råttvakt(er) igen. Jag har 4 hanar och 7 honor. Min fråga är om ni kan vara råttvakter åt några av dessa under perioden 20 dec. - 07 jan.
Tack för svar!