Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1648 ggr
Terato
2

(S) Voljär Midwest Critter Nation

SÄLJES: Voljär Midwest Critter Nation
PRIS: 2500 kronor (nypris 3900 för bur + lådor)
FINNS: I Valbo utanför Gävle

Bredd: 91cm
Höjd: 162cm (Höjd per burdel 62 cm)
Djup: 62cm

Gallertjocklek: 2,5mm
Galleravstånd: 10mm

Färg: Mörkgrå

Beställd från Polen för ca ett år sen för 3000 kronor inkl. frakt (denna går inte att få tag på i Sverige). Såg även till att få två bottenlådor i rostfri plåt gjorda hos en plåtslagare för 900 kronor. Rymlig bur med fyra stora luckor som kan öppnas helt utåt.

Bilder: MIDWEST CRITTER NATION

Skicka ett mail till saraostlund1986@gmail.com

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Cert
0

Varför säljer du den? Här ju hela tiden att buren är så bra, s bra och att inget negativt finns tt säga om den..  Är det något som kan vara bra att känna till?

Du ska möjligtvis inte åka på semester söderut i sommar?

Har du möjlighet att montera isär den och sicka den som bussgods ?

Givetvis förutsätter jag inte att du som säljare står för frakt och omkostnader.

Grodan
1

UNDERBAR! Om jag skulle orka med gallerburar så skulle jag absolut slå till. ❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Cert
0

ähfan, jag stavar värre än jag svär. Ber om ursäkt. Hoppas ni förstår vad jag skriver iallefall :D

Är jättenyfiken på ditt svar till fråga tre =)

Terato
0

Jag är inte inne här så ofta så jag uppskattar om ni skickar frågor per mail! :) Men kan svara "kort" att jag ska bygga den ultimata buren av aluminium och galler från 4 st zeno 2. Det kommer bli skitdyrt men då kommer jag få den bur jag vill ha. Jag vill ha en bur som består av flera enheter där jag enkelt kan ta bort en enhet när den inte behövs eller sätta dit en enhet om det behövs. Och det ska vara ENKELT! Jag behöver dessutom en burlösning som innebär att råttorna inte kan klättra på varandras burar när de är ute. Saker jag inte gillar med Critter nation är att den är lite bökig att sätta ihop och ta isär samt att den inte går att ta isär så man får två delar bredvid varann utan att det blir ostabilt (lite svårt att förklara hur jag menar). Klickfunktionen gick alltså inte hem hos en burfetischist som mig. Men för alla som tänkt sig använda buren som den är funkar den förmodligen prima.

teratos.r8or.se

Terato
0

Jag är inte inne här så ofta så jag uppskattar om ni skickar frågor per mail! :) Men kan svara "kort" att jag ska bygga den ultimata buren av aluminium och galler från 4 st zeno 2. Det kommer bli skitdyrt men då kommer jag få den bur jag vill ha. Jag vill ha en bur som består av flera enheter där jag enkelt kan ta bort en enhet när den inte behövs eller sätta dit en enhet om det behövs. Och det ska vara ENKELT! Jag behöver dessutom en burlösning som innebär att råttorna inte kan klättra på varandras burar när de är ute. Saker jag inte gillar med Critter nation är att den är lite bökig att sätta ihop och ta isär samt att den inte går att ta isär så man får två delar bredvid varann utan att det blir ostabilt (lite svårt att förklara hur jag menar). Klickfunktionen gick alltså inte hem hos en burfetischist som mig. Men för alla som tänkt sig använda buren som den är funkar den förmodligen prima.

teratos.r8or.se

Terato
0

Ang. frakt så nej, inga resor söderut och har dessutom inte körkort. Jag behöver med andra ord någon som kommer och hämtar buren. Det innebär att jag inte så gärna använder bussgods heller eftersom jag då måste frakta buren till dem och behöver hjälp av någon att frakta dit. Jag är alltså mån om att slippa krångla och beredd att pruta för en smidig affär. Men ja, skriv era frågor om frakt, pris osv. på min mail istället så slipper alla se svaren på varje fråga. :)

teratos.r8or.se

Terato
0

Sänker priset till 2000 kronor. Om någon admin ser kan ni ju redigera annonsen om ni vill!

teratos.r8or.se

[Trollbjörken]
0

Åh! Hade slagit till direkt om den va närmare…

Grodan
1

#7 Wow, värsta kapet!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Terato
1

SÅLD! 

#9 Japp! Och nu har jag 2000 kronor att köpa aluminiumram för! :)

teratos.r8or.se

Inlägget är låst för nya kommentarer