Kalorisnålt godis?
Har någon bra tips på ett naturligt, nyttigt och helst kalorisnålt godis? Tanken med att det ska vara kalorisnålt är att jag tänkte börja träna mina killar med positiv förstärkning. Bra om det bara tar någon sekund att äta upp också! Var inne på majs, men tror nästan att det borde vara något ännu mindre.
Vänliga Hälsningar
Malin
Jag använde ris/bullgur när jag träna mina dock inte kalorisnålt men kan äta väldigt många ^^ utan att de tar skada! Mina älskar de och tar 2 sek att äta upp så vill man ga mer :))
SMART! Ris it is! Tusen tack!
Vänliga Hälsningar
Malin
Jag vet att det finns någon på forumet som använt te som belöning.
Te (Rooibos) i spruta så de får en droppe som belöning. Har inte provat det som belöning själv men som godis fungerar det väldigt bra :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Zakaraa: Lät också väldigt intressant! Brukar ge dem rooibos i en liten vattenflaska ibland och de älskar det :) Har du något hum om vart man kan få tag på såna plastsprutor?
Vänliga Hälsningar
Malin
#4 Jag får alla mina från min veterinär så jag vet inte om de finns att köpa på apotek men jag skulle gissa på att antingen vet. eller apotek :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Små mandelspån är kanske inte supernyttigt men inte jätteonyttigt heller. Men små och goda 🙂