Råttsällskap sökes Uddevalla
Hej
Är det någon som vet om det "idag" finns några råttungar kring Uddevalla +- några mil?
Jag söker efter en yngre hane med trevligt temperament då min yngre gubbe här har blivit ensam.
Kom gärna med tips och råd
Uddevalla är väl relativt nära göteborg?. Där har du två uppfödare. Pipilottas och Candylands. Mins jag inte fek är det även i de krokarna som Fizzys finns.
Annars kolla lite på annonser här inne om du ser nån nära. Kan även skicka meddelande till info@ratthjalpen.se.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag finns utanför Gbg, i Skene, men kan ta mig till Uddevalla utan större problem.
Har ett gäng hanar kvar från min D kull, födda 2014/02-01 som letar hem men de är ju runt 5 månader nu så de är lite äldre :)
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
#1 Nej Fizzys bor vid Lund här i Skåne :)
#1 Tack
råtthjälpen är jag lite osäker på då jag är väldigt kräsen just nu om vad som kommer hem..
#2 Skene är tyvärr för långt bort för mig. Vill träffa råttorna i hemmet.
#3 hihi, tack 🙂
Hej!
Jag försöker hitta ett nytt hem åt mina tre vuxna råttpojkar just nu, de är e år men världens finaste och väldigt snälla och tama, inga problem att sköta!
Jag bor i Lysekil och kan lätt ta mig till uddevalla om det skulle behövas. Jag kan även skänka bort dem så länge jag vet att de kommer till rätt hem. Vad tror du om det? :)
Igår flyttade två supersöta vildpluttar hem till mig.