Söker råttpöjkar :)
Hejsan!
Jag heter Annika och är 17 år, har nyss gått ut ettan i gymnasiet.
Jag bor i Lilla Edet ungefär 20 min ifrån Trollhättan där jag studerar.
Jag är intresserad av att köpa tre bebis pojkar och har kollat runt en del men har inte hittat någon aktuell kull än så tänkte att jag kunde skriva här och hoppas på att någon hittar mig medans jag fortsätter mitt sökande 
Jag har haft fyra råttor innan och vi har alla haft det väldigt bra tillsammans. Det var ungefär två år sedan den sista dog, R.I.P, och har nu blivit så råttsugen att jag inte kan hålla mig längre D:
Jag har även 4 katter och 1 hund som bor här.
Katterna är utekatter och jagar själva möss och råttor men det gick ändå väldigt bra med mina förra råttor!
Vid ett tillfälle låg jag i sängen och läste bok med den ena råttan liggandes på vänster arm och katten på höger arm (precious moment :'3 ❤️). Men de fick aldrig vara ensamma tillsammans och detta var de närmaste de varit utan ett galler emellan dem.
Jag skulle gärna vilja skaffa råttor nu på sommaren så att jag har hela sommarlovet att lära känna dem.
Sedan, när jag börjar skolan igen så åker jag vid sju tiden på morgonen och kommer hem vid fyra eller sex på kvällen vilket är lite sent men har pratat med både storebror, som nyss gått ur gymnasiet och inte har något jobb, och mamma, som är hemma hela dagarna från fredag till måndag, och de har villigt gått med på att ta hand om råttorna under dagen och ifall jag skulle sova borta hos kompisar osv.
Innan jag fick skaffa mina första två råttor var jag tvungen att läsa på en hel del. De första två var pojkar, Chicco och Rex, som levde i tre år, när de var två år skaffade jag två tjejer, Nemi och Coco, som också levde i ungefär tre år. Så jag har fem år av egna erfarenheter och sen ungefär ett halv år, kanske lite mer av att vara påläst.
De skulle få mycket kärlek och omtänksamhet! Öppna buren och gosa med rådisarna skulle vara de första jag gör när jag kommer hem. Efter det skulle buren endast stängas om något annat djur verkligen ville in eller när jag ska lägga mig.
Det är en stor och ganska hög bur jag har för tillfället, har även två mindre burar och en transport bur men kollar lite på stora skåp som man kan göra om till ‘’bur’’ för dem (mammas ide :P). De skulle få vara med överallt när jag är hemma allt ifrån matlagning, promenader med hunden (om de skulle kunna sköta sig utomhus vilket mina förra kunde) till filmmys i soffan eller sängen🙂
Så hör gärna av er om ni själva har råttpojkar eller känner någon som har!
Mvh Annika😃
Skickat pm till dig :)
I think more things before breakfast than people think all day 
Har också skickat PM! :)