Bajs pojkar!
Jag har fått mina killar att vara duktiga med att använda hörn toan! jipii!
MEN dom är också duktiga på att kissa och bajsa i ett annat hörn och gärna kraffsa bort bottenmaterialet… mindre jay… luktar illa och är svårt att få bort på ett lätt sätt ( är i en furet tower lääääängst in )
Har nån något tips? känns jobbigt om jag måste skaffa en hörn toa till ALLA hörn .-.
Kan du inte ta en glass kartong, klippa ut en ingång och sätta den i hörnet istället? :)
Tass :)
Flytta toalätten till det hörnet?
Våra är likadana. Använder toaletterna duktigt ibland, både i buren och när vi har dem ute, men ibland så är det som att de glömmer bort sig helt och bajsar överallt. Ingen logik alls. Får plocka kottar lite titt som tätt. :)
Kiss ska vi inte ens prata om. Kissa gör de ÖVERALLT, inklusive där de sover.
#1 Vi har inte 'riktiga' glass kartonger som man kan använda som hörntoa, när vi köper så brukar det vara sia eller andra mindre kartonger.
#3 då går dom till nästa hörn, dom vill som ha två platser :/ det eller så jäklas dom med mig xP
Utanför buren så bajsar dom bara i lådan, men i buren har dom som sagt behov att göra det på två ställen :P iofs kissa på hyllan är ju roligt med xP men det undviker jag problem med genom att lägga tidningar ovanpå.
Jag har fyra toalätter i min bur. Två på övervåningen och två på undervåningen (Har en FT och RS). På så sätt har de många olika alternativ och har aldrig långt till en toalätt = mindre olyckor. :)
De smutsgrisar till tjejer jag har nu bajsar fan överallt, de är helt makalösa. Aldrig varit med om liknande med honor förut o.O Men jag kör på toalådor där de går oftast, och sen tidningspapper på andra ställen de går på ibland (då toalådorna tydligen inte duger -.- )
#5 gå in i en affär som säljer lösgodis och fråga om du kan få en tom plastbytta =) Det finns fler fyrkantiga lådor än specifikt glasslådor.