Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 855 ggr
Evelina_F
3

Råttvakt sökes! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 

Jag har två råttpojkar som är 3 månader gamla. De är mina små ögonstenar och har följt med mig överallt, bland annat på semester i Skåne ett par veckor. Men nu ska jag och sambon iväg till Göteborg på semester och kan tyvärr inte ta med dem. 

Finns det någon som är intresserad av att passa dessa två underbara killar 1-2 veckor? Skulle behöva passning inom de närmsta dagarna. Antingen kan vi utbyta passning eller så får du en rimlig ersättning. Jag bor i Skövde, så om du antingen befinner dig här i närheten eller i Göteborgsområdet så är det lättast. Du får gärna ha god erfarenhet av råttor, så känns det tryggare för mig. 

MVH

Evelina

Zak
0

Har du hittat någon råttvakt?

Evelina_F
0

Hej! Nej jag har ännu ingen jag har bestämt något med. Har fått lösa det provisoriskt, men skulle verkligen uppskatta om någon kan ta hand om dem ett par veckor fr.o.m nu. De vill komma ut och leka mycket mer än de har möjlighet till just nu. Lättast skulle vara om någon i Göteborg med omnejd har intresset och möjligheten att passa grabbarna. Väldigt tacksam för svar. Mvh Evelina