Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 834 ggr
DivinA
0

(K) Svarta råttor

Min man vill ha en eller två svarta råttor omgående. Vi bor i Malmö och kan inte ta oss långt härifrån. Med vänlig hälsning, Divina

DivinA
0

(Ska stå råttor överst)

[Ztevo]
1

Vad jag har förstått, ska man ha en hel timme på sig att redigera det man har skrivit, från det man skrev det.

zickan
0

#2 ny version av ifoks nu. Sånt kan bugga. Även bara de med Insider som kan ändra upp till en timme efter inlägget gjorts. Andra kan bara ändra inom 5 min har jag för mig om de ens kan det. 

Men jag ändrar rubriken :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Ztevo]
0

Jag har ingen Insider men kan ändra. Läste någonstans att man har en timme på sig att ändra.. Vet dock inte om jag kan ändra efter 5 min. Tror att det gått längre tid… Måste testa detta, vid tillfälle. Varför spekulera när Ts vet? Test: 18:40 Test: 18:55 Test: 19:15 Test: 19:23

zickan
0

#4 vadå spekulera när ts vet?

[Ztevo]
0

Huruvida det gick, eller inte gick, att redigera. Då, när det begav sig. Extra: Tack till DivinA o Zickan, för att ni hjälpte mig till vetskap. :) (se #4) Extra 2: Tack till den som tryckte "bra inlägg" i min första kommentar. Inbillar mig att jag vet vem och varför. ;)

DivinA
0

Jag har inte ändrat nåt :p

zickan
0

Nej det var jag som ändrade din rubrik så den blev rätt. Vilket jag skrev ovan ;-)

RaGooN
0

Har ett gäng silver black killar på 5 månader, men bor dock i Skene utanför Gbg, men om du är intresserad så löser sig oftast transport.

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

DivinA
0

Glömde skriva att vi söker honor :( sry

[tamlina]
0

Kolla med oddpaws, fizzys, glamråttan..