Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 3506 ggr
fluffis
3

(S) Savic zeno 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säljer nu min Savic zeno 2-bur. Jag köpte den ny i höstas och den är fortfarande i väldigt fint skick. Här kan man läsa mer om mått och se flera bilder. http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burar_hagar/rattburar/334461

Jag vill ha 500 kr för den. Den finns i Sjöbo och kan tas med till Malmö om det önskas. Tillbehören på min bild medföljer och även en extra vattenflaska eftersom den som följde med droppade när jag testade den.

zickan
0

Inge tripp planerad mot sthlm/västerås hållet. Isf intresserad

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

fluffis
0

Om ditt inlägg är en fråga så är svaret tyvärr nej. Jag har inga planer på att åka norrut, inbiten skåning som jag är 🙂

panini
0

Attans också att jag redan har hittat en bur! Vi bor ju båda två i Sjöbo! 😃

fluffis
0

Letade du efter en? Det var ju dålig tajming av mig! Sorry 😃

panini
0

#4 Haha ja, nu har jag redan hittat en i Lund. 😉

Miiwijoy
0

Tror du den kan användas till chinchilla en kortare period i form av nån vecka? Isf. Intresserad.

~Some of my best friends, never say a word to me~ Hjärta

fluffis
0

Jag har själv ingen koll på chinchillor och deras krav, tyvärr, så det får du själv avgöra. Måtten på buren är 80x50x70 cm (bredd x djup x höjd).

Skogsmongot
0

Den är ej laglig för chinchilla, de ska minst ha en höjd på 1 meter. Källa L80: http://www.jordbruksverket.se/download/18.26424bf71212ecc74b08000892/1242046835238/DFS_2005-08.pdf

Miiwijoy
0

#9 Jag vet att det inte är lagligt för chinchillor. Som sagt, kommer högst användas två veckor i rad och då endast natte tid. Under dagarna kommer dom vara lösa :)

~Some of my best friends, never say a word to me~ Hjärta

fluffis
0

Buren finns fortfarande kvar!

[tamlina]
0

Synd jag inte har pengar just nu… Om den finns kvar när jag får lön igen så är jag intresserad och kan gärna mötas upp i Malmö.. 😉

fluffis
0

Buren är såld och tråden kan låsas.

Inlägget är låst för nya kommentarer