Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 2231 ggr
Zakaraa
9

Ny tatuering

Idag (igår? 🤫) fick jag äntligen min nya tatuering!
Två mycket speciella råttor hedras, tassavtrycket är Sahrami's som hon lämnade bara några dagar innan hon akut fick avlivas och placeringen är där Visan för lite mer än ett år sedan lämnade ett rivmärke när hon sövdes inför tumöroperationen hon aldrig vaknade från.

För fyra år sedan införskaffades min första tatuering På min 18års dag placerades en cartoonig råtta (originalet tecknad av Swe-Gizmo som användes med tillstånd) på min vänstra skuldra och idag, 4 år senare återvände jag till samma tatuerare (efter en del letande efter henne) för denna minnesbild.  Tatueringen är väldigt färsk på bilden så den är både svullen och röd samt har salva på sig, därav kladdet, ska fota den igen imorgon för en mer rättvis bild :)

Jag ber er att inte kopiera avtrycket, det är personligt och betyder mycket för mig.

Vila i frid älskade Sahrami (15/12-11 - 16/5-14) och Visan (1/6-12 - 12/4-13) ❤️

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

fuzzie
1

Ååh, så fin den blev Johanna! 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Zakaraa
0

Tack Anna :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

panini
1

Jättefin! Och fin liten historia, förstår varför du valde motivet och placeringen :')

Moa Liljegren
0

Ååh vad fiin! Min pojkvän har två tassavtryck av hans schäfer, som avlivades för drygt någon vecka sedan. Hemmagjorda tryck på kartong. Blev också himla fint! Vackert och unikt.