Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 805 ggr
[Viiicksen]
0

(S) Furet Tower

Säljer Furet Tower som är använd i några månader. Buren är i nyskick. Alla rör och våningar, toalett och matskål ingår som man får när man köper en ny - allt ingår.

Är du intresserad så skriv ett pm eller skicka ett mail till följande adress: abergviktoria@gmail.com

Pris kommer vi överens om, endast seriösa köpare tack! 

Vill man ha bilder så kan jag skicka det privat.

SaraRaven
3

Jag kanske är intresserad men det beror på vart du bor?

mallan96
0

vart finns den?

[Viiicksen]
0

Den finns på gränsen mellan Skåne och Blekinge. Bor man inom rimligt avstånd så kan jag köra och lämna den. Annars kan jag skicka buren med budbil om man står för frakten.

mallan96
0

okej.. Bor i örebro så det är en bit, vad skulle frakten gå på och vad vill du sälja buren för?

[Viiicksen]
0

#4 Beror på ditt postnummer, skicka ditt postnummer i pm så kan jag meddela om fraktkostnad. Eftersom buren är som ny så vill jag ha åtminstone 1000 kronor för den.

[Viiicksen]
0

Buren finns fortfarande kvar! Skicka pm vid intresse. Jag meddelar här på sidan så fort den blivit såld. :)

[Viiicksen]
0

Puttar upp tråden! Säljer buren för 1000 kronor. Frakt upp till Stockholm kostar ungefär 580 kronor. Bor du närmre så blir det kanske billigare. Behöver få buren såld då den tar plats i lägenheten. Den är i toppskick och inredning ingår.

[Viiicksen]
0

Buren kan transporteras till STOCKHOLM nu på TORSDAG för 100 kronor! Notera att det blir 1100 kronor för en Furet Tower som endast är använd ett par månader. Inga gnagmärken och inget slitage. Skicka ett meddelande till min mail abergviktoria@gmail.com och gör det snarast! Måste få buren såld eftersom den tar mycket plats.

Miiwijoy
0

Intresserad, finns i Lund. Har du möjlighet att skicka bild? :)

~Some of my best friends, never say a word to me~ Hjärta

[Viiicksen]
0

Buren är såld, tråden kan låsas/tas bort.