Råttor iFokus

Råttor

Etikett: hälsa-skötsel-beteende
Läst 455 ggr
Maaliinn
0

Djurkliniken Eskilstuna

Bara lite nyfiken, vad tycker ni om Djurkliniken i Eskilstuna?

strasstass
0

Om det är den som ligger bakom sporthallen så är det ju den enda som tar emot råttor i Eskilstuna. Har inte så mycket erfarenhet mer än att dom är snuskigt dyra! Var där med min hane då han rosslade, veterinären klämde lite och satte örat mot honom och sen var det klart. Tog kanske 1 minut och det kostade 540:- plus antibiotika för 125:- ganska skaplig timpenning kan jag tycka!

Maaliinn
0

Finns distriktsveterinären också, vad jag vet. Just då jag skulle dit hade dom fullbokat så var på djurkliniken. Betala ungefär samma pris för min tjej för undersökning och antibiotika.

Maaliinn
0

marsala
0

I Sala har de en smådjursklinik. Sist vi var där blev vi handfast och kunnigt mottagna. Patienten vägdes och därefter skrevs medicin ut mot snedskalle (öroninfl). Till saken hör att killen blev frisk men litet sned och levde gott! Hon verkade van och handfast med råttor och gjorde inget nedvärderande. Måste faktiskt puffa för henne!

strasstass
0

Sorry, har inte varit ute på iFokus på ett tag! Distriktsveterinärerna tog inte emot min råtta när han var sjuk.