Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 414 ggr
Ninja
0

Råttfolk i gävle-dalaområdet sökes!

Finns det några råttmänniskor i gävle-dala som kan tänkas vara intresserade av att starta en aktivitetskommitté för SRS här i området? Syftet är att kunna anordna utställningar, mässor och framför allt sprida information om tamråttan till så mycket folk runtomkring som möjligt.

Krav: medlemskap i SRS och brinnande intresse och engagemang för tamråttor.
(är man inte medlem just nu men ska bli och är intresserad av en aktivitetskommitté så hör av dig, vill veta vilka som kan tänka sig att vara delaktiga)

Så; vilka vill vara med och få fart på råttverksamheten här i gävle-dala? Skrattande

Bellona
0

jag skulle gärna ha varit med och försökt hjälpa till lite men eftersom det bara brukar bli var tredje månad jag är hemma där i ca en månads tid så klaffar det säkert aldrig. men jag hoppas verkligen att ni får till något så det blir utställningar och sånt där med för då kommer jag garanterat ;)

Ninja
0

Kul! All hjälp som kan fås kommer säkert behövas, när det är dags.
Tyvärr så tror jag det är rätt få här på forumet som bor i gävleborg/dalarna som dessutom är medlem i SRS.. Men det skadar ju inte att höra med folk iaf! Skrattande

Nutiz
0

Gul_zebra här på iFokus bor i dalarna och är medlem i srs Glad

gulzebra
0

Jag kan inte ta på mig så mycket, men hjälper gärna till om det är något :D

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ninja
0

Det som behövs är en ordförande, en sekreterare och en kassör, så det är ju bara tre st egentligen. Med mig så är det två kvar..
#4: Hur mycket är lite? Någon roll som jag nämnt ovan som du kan tänka dig? :)

gulzebra
0

Njae, de ovan är nog lite för "stort" tyvärr :/

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ninja
0

Okej, vad synd. Får leta lite till då. :)

Någon som känner nåt råttfolk som inte hänger här på forumet men som bor i det berörda området? (haha, vilken knasig mening det blev ^^)

TacoBelle
0

Men en aktivitetskommité behöver inte ha ordförande, sekreterare och kassör.

Ninja
0

Inte? Enligt de som skrev på r8forumet för nåt år sen så var det de sakerna som krävdes..

KickanW
0

Jag skulle kanske inte kunna engagera mig så jättemycket (eftersom jag pluggar och har rätt mycket på sidan om) men jag skulle absolut vara med och medverka om någon drog igång saker!

Ninja
0

Nu är det på gång! Styrelsen är kontaktad. 
http://r8forum.kanske.net/viewtopic.php?t=9931

Fler som är intresserade? :)

pzyhr
0

Hur blev det med aktivitetskommittén?

Jag bor i gävleborg, är medlem i SRS och har ett brinnande intresse för råttor.

Terato
0

Jag har inga råttor eller inget srs-medlemskap än, men bor i Gävle och om som sagt någon drar igång kan jag hjälpa till att fixa lokaler, göra iordning, anordna aktiviteter osv. Men känner precis som de andra att jag inte känner att jag vill dra på mig någon av de där titlarna.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Ninja
0

Jag har själv inte hört något mer, så det verkar inte bli av.. det är ju ett tag sen. Jag kan inte komma i kontakt med tjejen som pratade med styrelsen heller. 

Därför letar jag fortfarande folk som vill hjälpa till så att vi kan dra igång något själva.. Funderar på om man kanske skulle skicka in en liten blänkare till HR så att SRS:are i området blir uppmärksammade på vad som är på gång, ifall de vill medverka.

Bullerbytjejen
0

Jag är inte med i SRS…ÄN, men ska gå med i oktober. (för att tjäna ett gratisår som medlem :-P) Men jag hakar gärna på :)

Jag kan vara kassör *gnuggar mina händer* ne tihii.

Sekreterare kanske? Jag gillar att skriva :-P

anija
0

Jag flyttar upp till Borlänge på heltid efter jul och kan gärna vara med!