Bilder till Engelska projekt!
Hej! Jag söker bilder till mitt Engelska projekt i skolan där jag behöver bilder. Så om ni vill hjälpa mig med bilder så hade jag varit jättetacksam (vill inte ta bilder från google utan att ha rätt att använda dom.) Det jag söker för bilder är; *Lite olika färger och teckningar. *Burar och inredningar. (gärna bilder på små burar också) *Råttor som sover. *Råttor i större grupper. *Bilder på bebisar. (i olika åldrar.) *Bilder på vad ni vill! * :)
Du är välkommen att använda mina bilder så länge ditt arbete inte publiceras online :)
Du kan hitta bilder här i galleriet: www.zakaraa.weebly.com mest bebisbilder bara så mer diversebilder hittar du här: www.zakaraa.deviantart.com gå in på "Rat photography" bara i mitt galleri så hittar du lite roliga diversebilder :)
Säg gärna till om du använder något ^^
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Absolut, tack så mycket :) Ja inga bilder kommer att publiceras, de är bara till en Power Point :)
#2 Då får du använda så många bilder du vill :)
Om de inte publiceras online så får du gärna använda mina bilder också. Har några på min hemsida www.bumbilus.weebly.com :) Lycka till med ditt projekt! ;)
#4 Tack så mycket! Sista projektet nu innan sommarlovet 🙂
Tack alla, ni har verkligen jättefina bilder! 👍
Putt :D
Tassar här så ska jag lägga in bilder sen när jag fått igång andra datorn :)
Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette
#9 😃
Kul, jag har också gjort en power point på engelska om mina råttor :)
Vill du får du låna bilder av mig som finns i mitt fotoalbum här på rif, länk--- http://rattor.ifokus.se/users/50d3581288f472443e000a11-kolpa/albums
Kan lägga upp några bilder här också ;)
Råtta fiskar majs!
Tack för jättefina bilder! :D Blir så glad när folk är snälla och hjälper till! 👍
#18 Men herrejösses vilka musöron!! :D ❤️ (gigantiska öron :P)
#20 Haha jaa!! Öronen hade tydligen växt fort så de slutade växa när han var 6 v. och då var kroppen fortfarande liten hhahaa… men jag undrar fortfarande när jag kollar på den bilden om han inte var en mus ☝️