Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 499 ggr
Allamej
7

Inläggning igen

Imorgon, 13/6 kommer jag att läggas in igen mest troligt. Har jag tur så blir det bara över helgen men det kan ju bli längre också.

Oavsett hur länge så kommer Zolah att vara ställföreträdande Sajtvärd. Behandla henne och dom andra medisarna väl och fortsätt ställa frågor, visa bebisbilder och allt sådant som gör Rif till Rif.

MVH//Veronica

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Wamrat
4

Ta hand om dig! <3

Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!

https://www.facebook.com/redwamrats

Allamej
0

Tack 🙂

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Allamej
7

Jag slapp inläggningen!!! Såren på underbenen är inte värre nu än när jag for hem men jag har svullnat, som en del gör, jag bland annat.

Wamrat
3

Glad för din skull!

Besök gärna Wamrats uppfödning på FB!

https://www.facebook.com/redwamrats

JoySurrender
0

Det låter räligt med sår på benen och svullnad. Bort med det!

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Allamej
0

JoySurrender, jag skulle om jag kunde… och jag blir fortfarande 😡 när jag tänker på dom som gav mig infektionen som ledde till ödemen… Kalla sig kirurger… jo tjenare…

JoySurrender
0

Så tråkigt att det inte gick som det skulle. Hoppas det blir bättre, även om det tar tid.

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

Allamej
1

Jag har varit sjuk sedan 2009 i september… och det som hände i oktober förra året var att jag och min vän och min familj försökte få platsen på medicin som jag varit lovad i över ett år och som läkaren sagt att om jag kände att jag ville lägga in mig så skulle hon fixa allt.

Men hela dagen så sade hon och min sköterska, som hade träffat mig 2 dagar tidigare och visste hur sjuk jag var, nej, du ska inte in till sjukhuset, stanna hemma och fortsätt linda benen så blir allt bra.

Jag for in med ambulans eftersom jag kollapsade i trapphuset. Jag blev inskriven på studs och jag hade blodförgiftning, var helt undernärd, njurkollaps och en liten köttätande bakterie på det.

Så hade jag inte trotsat min dåvarande sköterska och läkare så hade jag inte vaknat dagen efter.

Så det har varit mycket och på tisdag har jag varit hemma 3 veckor från sjukhuset och jag kämpar fortfarande med att gå osv…  Men jag ska bli ok.

Jag har en överdrivet aktsam läkare nu, är på en helt annan vårdcentral och jag tar min hälsa på extremt allvar nu.