SÖKER AKUT HANE
Tyvärr blev det inställt med råttan jag ev skulle hämta. Åh känner mig så spammig för jag har lagt upp så mycket på sistone men måste verkligen hitta en hanråtta rätt akut! Har en stor förberedd bur hemma just nu. Lillkillen mår inte alls bra utav att vara själv och vi ersätter ju inte Nimbus närvaro.. Tar ju tid att introducera också. :c
Vart bor du? Har ev en dumbokille jag kan omplacera. PMa mig
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
Kanske borde nämna att jag söker mer än en hane! ^-^
Vart bor du? Tror amanitas i karlskoga har några killar kvar från senaste kullen :)
Bor i Jämshög i Blekinge. Inte många som känner igen Jämshög så man kan ju säga Olofström! :)
Ojoj 5 timmar dit. :/
Hej! Om du har lust att åka till Göteborg, har jag två, 7 veckor gamla hanar åt dig, de blir 8 veckor nästa veckan. De är mycket vänliga både mot människor och andra råttor.
Jag tror det börjar ordna upp sig lite nu, om planerna går som det ska! :) Göteborg ligger 4h iväg. :/ Jag är även extremt åksjuk ahhah. ): Men tar tabletter i värsta fall. Men så som det ser ut nu så hämtar jag hem 2 inom två veckor. Men tack för erbjudandet!
Har ett par råttbebisar och även en äldre hane i Åhus. Skicka meddelande om du fortfarande letar!
Finns i västerås med två black eubk dumbo grabbar som är snart 5 veckor och letar hem.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.