Råttor i träd

Söt! Hur gör man för att bilden ska lägga sig synlig så där?:)

först laddar du upp den så som du redan gjort.
sedan trycker du upp bilden, till höger. när du ser bilden så högerklickar du och väljer "kopiera"
sedan går du in på hantera inlägg och där högerklickar du och tar klistra in, sen uppdaterar du inlägget:)
Jättefina bilder! Men snälla, minska storleken på bilderna om ni ska ladda upp dom direkt i inlägget så man slipper scrolla. Det stör att de är så stora och det bilr mer tungladdat. :)

#6 själv tycker jag mer om när man lägger upp de så att de syns, oavsett storlek. inte vidare roliga att klicka upp nya fönster för att se alla bilderna, oerhört mycket klickande och tar längre tid… :S ah förminska kommer jag göra nästa gång Ninja:)
Håller helt med men ja visst inte att den skulle bli så stor var ju första gången jag satte upp en bild i inlägget. Men ska minska nästa gång!

Min Geten, är också mitt bidrag till Sommarfototävlingen 
Heter den Geten? Haha
Coolt.

#10: Jupp, Geten 

Jättefina bilder allihopa! Men jag måste få utse mina favvobilder (A) Alla var bra, men #2, #9 och #13 var bäst :) Komer också skicka in bilder när jag har fått över dem på den här datorn :D
Här är lilla Russin som undrar varför jag fotar honom så mycket…

nämen vilka fina bilder!
#6 men Ninja, det är ju MITT jobb!!! Att minska ner bilderna lite… gör mig inte arbetslös nu… 
haha… ska minska dom nästa gång. är det när bilderna är mindre man ser dom direkt i inläggen or what?
Wilma i våran ta
l för första gången
Oj vart nåt tok

Pang Prego
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Firenze, Althalus & Allanon
// Emma, aka Althea

Wille & Hugo
// Emma, aka Althea

Hur får ni dom sittandes i träd så?

Bara att sätta dom där så sitter dom :-P
Är väl inget konstigt med de?
// Emma, aka Althea

hehe jojo. Men tänk om de springer iväg ^^

Hur får ni ner råttorna sen då?
#30 Plockar ner dom helt vanligt? :)

*sidan krånglar så bilden kom inte med*

hehe melan… men när vi tog bilder på dem tog vi inte några så att man kunde se hövvena eller nått… eller har evve raderat som vanligt hehe
// Stephanie och hårbollarna 

Öhm.. venne