Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1528 ggr
Mysnosar
4

Roliga historier

För att liva upp stämningen tycker jag att alla ska lägga in varsin rolig historia, vi kan behöva en del goda skratt i denna snöiga kalla tiden och även skratt är ju så underbart.

Jag börjar:

_Vad sa elefanten till den nakna mannen?

"Söt, men kan du andas genom den?"_

Falurven
1

En man hade fått motorstopp på sin volvo 142 och stod vi sidan av vägen när en ferrari bromsade in. Ferrariföraren gick med på att bogsera honom till närmaste verkstad och de satte fast en lina mellan bilarna. När dom åkt en liten bit kom en porsche och körde om i fruktansvärld fart. ferrariföraren blev förbannad att han glömde bort 142:an och tryckte gasen i botten. 142föraren fick panik och hängde sig på tutan,men ferrariföraren märkte ingenting. en bit bort körde de förbi en polisbil som stod parkerad vid sidan av vägen.
- "Såg du?" sade den ena polisen till den andra. "Det var det värsta jag sett!"
- "Nä,vadå?" sade den andra polisen.
- "Först kom en porsche i minst 200, efter det en ferrari och sist av allt en volvo 142 som tutade för omkörning!!"

Mvh Nathalie

MangoMelon
0

#1 HAHAHHAAAHAA! X'D

haha, klockan är mycket :p

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Angeln--89
4

När jag var på väg till jobbet idag på motorvägen,
titta jag åt sidan å där kom en kvinna i en ny BMW.
Hon körde i 160km/h me fejset framför spegeln,
samtidigt som hon sminkade sig.
Jag vände bort blicken i ett ögonblick å när jag kolla mot henne upptäcker jag att hon är halvvägs in i min fil,
fortfarande med ansiktet å kajalpennan framför spegeln!

Jag blev så rädd att jag tappade rakapparaten,
som slog min skinksmörgås ur andra handen.
I desperation att försöka få koll på allt igen styrandes med knäna, tappade jag mobilen från örat, som landa i kaffet jag hade mellan benen.
vilket gjorde att jag brände STORA LUKAS å de runda tvillingarna. Jag skrek av smärta å tappa ciggen, som brände hål i skjortan!

Hur fan kör kvinnor?!

Zakaraa
0

#3 Hah störtskön!

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Mysnosar
0

#3 hahahahahahah

[Rottfinalina]
1

Okej en liten rolig sak min mamma berättade för mig. Hon jobbar på dagis och en dag när hon skulle följa med ett barn till en annan avdelning sade han detta:

Barnet: Jag drömde en mardröm inatt..

Mamma: Jaha, vad hände i den då?

Barnet: Ett träd föll på mig och jag dog.

Mamma: Nämen oj, blev du ledsen då?

Barnet: Äh! Det kan man väl inte när man är död heller!

Hahha :) det tyckte jag var jättekul när mamma berätta ;)

Mysnosar
2

Tre par hade alltid parmiddagar med varandra och började komma in i en slentrian,

de bestämde sig för att killarna skulle umgås för sig och tjejerna skulle gå ut och dansa.

När tjejerna steg av taxin efter en trevlig utekväll och männen låg hemma och väntade på de,
 skulle de gå sista lilla biten hem  och alla blev jättekissinödiga. De gick in på en kyrkogård som var den närmaste platsen för de kunde inte hålla sig., ingen hade papper med sig så de tog vad de hittade.  

De satte sig vid varsin plats och stack sen fnissiga därifrån och hade kissat klart.

Dagen efter när männen träffades för att diskutera gårdagen berättade en av männen att han upptäckte något väldigt lustigt i hans frus trosor inatt. Hon hade trosorna fulla med mossa!

De andra männen mumlade och tyckte med att det var konstigt och alla började undra vad kvinnorna egentligen hade gjort.
Den andra mannen berättade att även hans fru hade konstiga saker i trosorna. Hon hade blommor i trosorna. 

Nu började alla tre männen tro att deras fruar varit otrogna, men den tredje mannen började gråta och var ledsen, han berättade att hans fru hade iaf säkert varit otrogen. Han hade nämligen hittat en lapp i hennes trosor där det stod:

"Tack för allt, kommer aldrig glömma dig"

[veralera]
2

George Bush och Tony Blair satt på en resturang och pratade om att starta tredje världskriget. Då gick hovmästaren förbi.

- Ursäkta, menar inte att snoka men jag råkade höra att ni pratade om ett tredje världskrig? säger hovmästaren.

- Det stämmer! Säger George Bush.

- Ehm, inte för att snoka mer, men hur har ni tänkt gå till väga?

- Först ska vi döda hundra tusen muslimer, sedan ska vi döda en oskyldig dagislärare, säger Tony Blair.

Hovmästaren blir alldeles paff.

- Men, VARFÖR I ALLSINNES DAR SKA NI DÖDA EN OSKYLDIG DAGISLÄRARE FÖR? utopar han.

Då puttar George Bush till Tony och säger,

- Haha där ser du Tony, jag sa ju att ingen skulle bry sig om de där hundratusen muslimerna!

(Obs! detta är ett SKÄMT som INTE representerar mina personliga åsikter. Jag har inte något emot muslimer. 50% av mina vänner är muslimer)

Angeln--89
0

putt

nello4ever
1

Jag svär inte, jag röker inte och jag dricker inte. FAN, jag glömde cigarettpaketet på systembolaget!

jojjobojjo123
0

tass

[Linus123]
0

Tass.