Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 395 ggr
AliciaRing
4

Vad för saker? :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå hallå gott folk! 

Hoppas ni har en trevlig fredag

Jag själv satt just och funderade på vad andra kan ha för roliga saker i råttornas burar? 🙂

som plasthus, rör, rep osv. och vad för några? 

Vart man kan köpa just sånna saker, och dela med sig av olika ideér på grejer man kan göra eller saker man köpt. 

Lägg gärna in bilder vilket är kul och se vad era råttor har för grejer som dem använder i buren/burarna.  🙂

Stig Elvis Rufus Långsvansar <3

Moa Liljegren
1

Finns ju en burtråd som innehåller att visa våra burar. :)

Jag har en tyg 'hylla' från ikea som jag sytt en bottnen på för själva saken är hålig eller vad man ska säga.

Sedan har jag en hemmagjord hängmattan som min lilla fis ääälskar och överanvänder. Han har nämligen tuggat hål in i den och ligger inuti den haha! Med lite godis och lufthål där och var. Sen har jag bara ett hus. Har haft rep (Dubblat grimskaft) men det uppskattades inte. 
Sen i min nya bur har jag två köpe hängmattor, två hus, en slags trätunnel som man kan sitta i och ett litet myshus gjort utav glossyboxs och en fleece filt! Sen har jag ju en tyghylla i den nya med. Men bara en sektion. I den andra är det två eller vad man ska säga. :) Svårt att förklara men du ser den i bildtråden för burar. c: 

Mina hängmattor kommer ifrån vanlig djuraffär här där jag bor och trähusen också!

Moa Liljegren
1

c:

AliciaRing
0

Haha :) Vad fint :)

Stig Elvis Rufus Långsvansar <3