(s) Import honor från Bulgarien
¤ födelsedatum: 28/03 - 2014
¤ färg, teckning o hårlag: Russian blue, europeen berkshire, dumbo
¤ kön: Hona ¤ kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v):
¤ faderns namn, födelsedatum, vikt: Russian blue dumbo
¤ moderns namn, födelsedatum, vikt: Russian blue dumbo
¤ syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Kommer från Bulgarien, pga att folk ändrade sig efter att vi tog hem dom.
¤ omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Framåt, kommer fram när du kommer till buren. Funkar bra i flock.
¤ födelsedatum: 20/03 - 2014
¤ färg, teckning o hårlag: Russian blue, dumbo
¤ kön: Hona ¤ kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v):
¤ faderns namn, födelsedatum, vikt: Russian blue dumbo ¤ moderns namn, födelsedatum, vikt: Russian blue dumbo ¤ syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Kommer från Bulgarien, pga att folk ändrade sig efter att vi tog hem dom.
¤ omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Framåt, kommer fram när du kommer till buren. Funkar bra i flock.
¤ pris: 300 kr
¤ ort där råttan/råttorna finns: Rävlanda, Härryda, Västra Götaland ¤ telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Magnussonfrida@hotmail.com Båda kommer från en linje med russian blue tillbaka i 3 och 4 led, från 2 olika linjer.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Funkar inte skicka in bilder, så skickar dom genom mail om intresse finns.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Ååååh!
Synd jag bara har hanar x') Hon låter jättevacker!
Åh, hade det inte varit just russian blue så. De är säkert supersöta! Lär inte vara några problem att hitta hem åt dom
Har fortfarande russian blue honor här hemma som söker nya hem. Folk beställde dom, men hämtade inte up dom.
//Frida
#4 Vilken stil… :/
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#4 Men fy va dålig stil!
Det är synd att det inte är så mycket info bakom för det hade varit intressant med nytt blod till uppfödningen, speciellt när jag älskar rumbo och rbl men vågar inte chansa :(
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Finns de nån hona kvar ? :)
Samtliga av dom har hittat hem.
//Frida
#6 Jag har info om dom, dock inte vad råttorna heter bakom och när alla är födda bakom. Men nu har alla hittat hem, dock ev så kommer bebisar komma till sommar/hösten, från våra äldre råttor.
//Frida

#9 Kan jag låsa annonsen?
#10 Ja det kan du göra. :)
//Frida