OT - Min bakgrund (lek)
För några år sedan fanns denna typ av lek på Någon sajt på iFokus och jag tycker det kan vara lite roligt att dra igång leken igen! :)
Så det är alltså "min bakgrund" och det handlar om att man ska ta en print screen/skärmdump av din bakgrundsskärm och ladda upp!
Vill man dölja vissa saker som man har på bakgrunden så suddar/målar man bara över det :) Behöver inte ha med råttor att göra! Byter du bakgrundsbild laddar du upp ne ny print screen osv osv.
Så för att delta gör du helt enkelt såhär:
Ta en print screen av din bakgrund (Läs hur du gör här)
Skriv en liten beskrivning varför du har just Den bakgrunden!
Ladda upp!
Jag börjar med min, som visar två bebisar från min kull jag har just nu. Mina dator kläs alltid av något djurrelaterat och just nu är det dessa sötnosar😃
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
OT- Men hur tar man en print screen?
#2 Missade att skicka länken! Den finns i Trådstarten nu! :)
Min bakgrund är from the hoodz. Yo!
Skoja ;)
#5 Haha först när jag såg bilden trodde jag vovven hade en råtta i munnen xD
Men en Golden skulle ju kunna bära en råtta i munnen utan att skada den så det hade ju inte varit Så udda xD
hundskrället våran pryder denna dator
(ja jag ska tömma papperskorgen, inte orkat de än)
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Fast var inte ensam om skräp i korgen såg jag 😂 #0, #1
#9 Vadå, ska man tömma sopkorgen? *sarkastisk* 😂
#11 Höhö :3
#14 Felicia haha damn var mycket the Sims grejer du hade på skrivbordet ;P
#16 haha kanske inte jämfört med #13 :P
Men jo det börjar bli en del :3
#17 Haha jag noterade inte ens att det var sims-ikoner där xD
#16 haha, gött att jag inte är ensam om att vara nyfiken på folks ikoner :D Kanske skulle gjort tråden om vilket ikoner folk har istället XD
#17, #18 Hehehe….. Mm, erkänner. Är sims-nörd när jag inte är rått-nörd.
#19 Det är ett av skälen till att jag älskar leken ;D Delvis för man får se hur folk organiserar sitt skrivbord, bild"smak" och så klart. IKONER!!! haha. Jag gillar att kolla på sånt :P Mitt skrivbord är så oredigt att det inte är sant xD
haha #7, jag tror att elton hade blivit rädd för en råtta och det är hans favvo leksak som är en tvättbjörn
#23 🤤😍
Medarbetare på Sphynx iFokus
#23 haha yay mer Tom åt folket! 😃
#25 jisses amalia, är inte din dator rätt seg att starta? 😂
#27 njea. Inte värre än att jag står ut. 
Puttar upp samtidigt som jag bifogar min nya bakgrund :)
Nya bilder på bebisarna innebär ju så klart en ny bakgrund ;) Denna gång är det på den mörka siameshonan i min kull som heter Sencha ❤️
Hintar även lite med alla namn på bebisarna, det är min hint till Rif om vad bebisarna kommer heta, mwaha x)
#1 gud så söt hund!!!! :D
Stig Elvis Rufus Långsvansar <3
Såhär ser mitt skrivbord ut nu! 😃 Min lilla Sven! ❤️
Här är min :) Inget avancerat direkt, har inte hunnit flytta över så mycket bilder till den här datorn än. Men jag gillar den här bakgrunden även om bilden är liten! Karaktären på bilden är Van Hohenheim, från fullmetal alchemist.
Håller med om att det är intressant att kolla in ikoner :D Det säger en del om oss många gånger x)
Mvh Nathalie
#39 Kan inte låta bli att kolla dina ikoner. Jag spelar också Diablo, Starcraft och Minecraft. Hehe. Sällan man hittar tjejer i 20-års ålder som spelar Minecraft. :)
#40 Jag spelar också Minecraft (är 22år) :P har dock inte det på skrivbordet ^^
#40 ja spelar oxå minecraft, dock är ja 14 ^^
Här är mitt skrivbord, bilden har jag tagit själv på en familjesemester i Polen. Sen tycker jag om att hålla det rent utan för mycket ikoner på bakgrunden :)
(#40 Har Diablo & Starcraft på min PC).
#41 #42 Vad roligt. Spelar ni mycket? Hör av er i pm om ni är sugna på att joina server eller något. Jag spelar dock inte lika mycket nu under våren/sommaren som senare mot hösten/vintern.
I think more things before breakfast than people think all day