(S) Nysydda hängmattor =)
Betar långsamt av min stash med uppklippt hängmattematerial. Nysydda hängmattor säljes således; hemsydda och jag hänvisar till bilder för skönhetsmissar ;) Grundmåttet är 32*32 cm.
Priserna är exklusive porto, fraktkostnad beror på hur stor försändelsen blir (om en köpare t.ex. vill köpa flera) och på om paketet skall vara spårbart. Jag tar inte ansvar för eventuellt slarv av Posten! Skickar med Posten eller Schenker (köparen väljer), alternativ kan avhämtning i Lund, Helsingborg eller Ängelholm arrangeras.
För att se större bilder, högerklicka på bilden och välj "open image in new tab" (eller vad din webbläsare skriver :P)
Klarar dem av maskintvätt? Håller sömmen? :)
#3 Det borde de absolut göra! Jag har aldrig haft problem med att mina mattor gått sönder i tvätt. Har kört dem i 40 då och då - men oftast handtvättat, då vi inte hade egen maskin när vi hade råttor och jag inte orkade invänta tvättider.
Okej! Jag hade varit intresserad av sådana fyrkantiga fast helsvarta. Är det något som skulle kunna ordnas? :p
#5 Tyvärr! I dagsläget är det endast de på bilderna som är till salu, har tre stycken med rosa/lila fleece kvar i min att göra-hög.. Men med tanke på uppdateringsfrekvensen på den fronten lär det nog dröja innan de sitter ihop x) Om inte någon vill köpa dessa färdigklippta bitar, det går utmärkt!
Nä, jag letar efter svarta tyvärr :)
Putt putt ^^ Paketpris - 125 kr för alla!
Putt!
Putt - bud?