Är det bara mina som gör så?
Ibland känns det som om man blir galen! När råttorna är ute, iburen, överallt så lämnar de som små "kisspår" efter sig. Jag har ju bara två råttz nu (de är inte släkt) är de bara mina som gör så? Eller är det något skumt som har flugit i dem😠 Jag tycker att det är ganska jobbigt, man ser ju var de går för de lämnar ju kiss efter sig HELA tiden.Det är ju inte så trevligt när man har besök. Och de håller i dem och undrar vad det blöta är… Fast någonstans här har jag hört att det INTE är kiss. Vad är det isåfall? Det har gjort så här så länge jag har haft dem. Och föräldrarna här börjar bli trötta på det. Eftersom det är kiss i hela vardags rummet. Det är inte mycket åt gången men det blir små och måånga fläckar. Ps. Flisan sprang just över men hand, japp, den blev blöt…
Mvh RåttanElin 
Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3
Dem markerar revir låter det som och det gör dem flesta råttor och tyvärr så finns det inte mycket att göra åt det, du kan läsa mer om det om du söker på sajten :)
hell is empty. All the demons are here
Mina gör samma sak :)
Dom säger ju "du är min" "Denna soffa är min" "Japp, din nya dyra mobiltelefon, också min" ;)
// Stephanie och hårbollarna 
Haha ja mina går och småkissar överallt, på mig, mina saker, möbler, mina kläder osv. Får man leva med (: