Råtta åt p-piller
Min ena tös som älskar att sno och gömma precis allting fick tag på mina p-piller och lyckades på något vänster hinna få ut ett och få i sig, bör jag oroa mig?
Vilken sort var det? :)
Åk raka vägen till veterinären!
Det är människo-medicin hon ätit och inte alls medicin för råtta…
Jag hade inte chansat!
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Som #3 sa. Neovletta är lurig, väldigt hög hormonhalt.
de flesta verkar stängda, panik
Ring blå stjärnan och fråga.
Tel 031-65 35 00 Akut 031-65 35 35
Djursjukhus
Distriktsveterinärerna
Om du verkligern inte får tag på någon är Agria veterinären en sista utväg
😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉
Hittar inte var du bor, men en distriktsveterinär får inte säga nej för att man ringer fel tid på dygnet. Däremot tar de jourtaxa kvällar och nätter, samt avgift för att åka ut..
Var bor du? Något öppet måste ju finnas 😞
valla djurklinik kan ha öppet för telefonsamtal men ingen har öppet för tider liksom
bor i skänninge
de har ju upptaget i telefonen hela tiden aaaahh
Nova är till synes fullt frisk iaf men kan ju dröja
Se om du hittar någon här
http://www.distriktsveterinarerna.se/dv/veterinarmottagningar/kontakt-veterinarmottagning.html
jag hittar ingen som svarar
Agriaveterinären 0900-100 51 61
ringer dit och kollar om jag kan göra något själv
väntar på att de ska ringa upp mig då det var upptaget, håller på att dö av stress
Förstår det!
Tyvärr kan jag inte göra mer härifrån, men hoppas ändå på ett lyckligt slut!
ingen som vet något man kan göra själv?
har hon en chans att klara sig?
Önskar jag visste något…
Råttor o möss är livkraftiga djur, så vi får hoppas på det.
Hon är som vanligt just nu iaf så hoppas hon klarar det och väntar på agria. Rädd för senare komplikationer med som cancer
Då låter det som att hon har en god chans iaf, men jaga efter veterinär ändå..
Hon har varit sitt normala jag hela tiden
Ändrade #21, men låter poitivt det iaf.
Ang komplikationer så har jag ingen aning…
Försöker dra in en enorm korg i ett litet hus, älskade vän
Awww…
Skriv i tråden om du märker något som avviker från hennes normala beteende. Det är oftast någon vaken iaf om kan skriva något..
Tack för stöd De har inte ringt tillbaka än
agria svarade att de inte trodde att det var någon fara då hon är sig själv och allt nu, kunde inte svara på om det finns framtida komplikationer och sade att nog ingen annan kan det heller. gör väl lite gröt åt dem, känns som snäll mat emot magen
Tror det kommer lösa sig för henne då :)