Critter Nation äntligen här! :D
Yaay! Den har äntligen kommit och jag är så fruktansvärt nöjd! 😃
Jag kände mig som ett litet barn på julafton när jag sprättade upp kartongen och såg de fina grå burdelarna hehe 😉
Nämen jag har väntat på denna bur i över 3 månader nu och det är så skönt att den äntligen är här! Jag började montera den direkt och den var faktiskt hyfsat enkel att montera ihop själv eftersom att det är så pass stora och rejäla delar. Den är faktiskt mycket större än vad jag hade förväntat mig, vilket såklart bara är positivt! 👍
Töserna fick flytta in direkt när den var uppmonterad och färdiginredd och först såg de lite osäkra ut, sedan började de att undersöka lite försiktigt och efter ca. 10 minuter så var det full rulle i buren! Oj vad de busade! Mina små älsklingar!
Så nu äntligen kan jag ta emot en omplacering som jag ska hämta hos Zakaraa så jag hoppas att den tösen också kommer att trivas i den här ganska "tjejiga" buren hehe
Som ni ser på bilden så saknas det lite grejer fortfarande. De ska få en till toalåda, fler rep, någon mer hängmatta, fler rör, en till sputnik och lite annat smått och gott. Dock kommer det snart hem 4 nya myspåsar så jag lär ju slänga in åtminstone 2 st. till att börja med. Och de verkar trivas riktigt bra med den inredning som finns nu så det är ju huvudsaken! 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Här är den övre delen av buren där de har bla. matskålar på hyllplanet, ett litet rep (som jag gjorde själv i typ 5:an), ett rör, 2 hängmattor och ett hus. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Och här är då den nedre delen där de har bla. en sputnik, en hängmatta, en myspåse, en hängande grej i trä som de kan gnaga på, toalådan och en slags större tunnel från Savic. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Vilken mysig bur! Vart har du köpt den? 
don't let anyone destroy your happiness 
Jaa, den är super mysig! hehe
Jag beställde den via en hemsida från Polen. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Gud så snygg bur!
Vad kostade det sammanlagt? Min drömbur 😍
Fint du gjorde det i den 😃
#5 Jamen eller hur, den är så "clean" liksom hehe 😃
#6 Sammanlagt kostade den 3200 kr med frakt och allt. Jaa, det har varit min drömbur långt innan jag skaffade råttor och jag har gått och suktat efter den i typ 100 år känns det som haha 😂
Hehe tackar, men den är ju rätt så tom just nu tyvärr… 😟
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Snygga buren mina prinsessor får bo i! :)
Jassådet gick inte på mer?! :O Då finns det ju ingen prisskillnad direkt mellan Royal och Crittern! Härligt :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#8 Hehe kul att du tycker det! Man får tacka 🙂
Nope inte mer, billigt tycker jag! 👍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Ser jättefin ut. (: Valde mellan den, den jag har och royal själv.
Gud så snygg bur!
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
Vet precis hur du känner, kände detsamma när jag äääntligen fick hem min, som jag dock fick vänta säkert ett halvår på.. Så less jag var på den gamla svårstädade saken..
Tycker CN är busenkel att sätta ihop själv :)
Tog en bild på den nystädad häromdagen, inreder både på och under eftersom den står öppen 24/7..